Agencja HYPERmedia przygotowała od strony technicznej i oddała do użytku nowy serwis internetowy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Dostępny jest pod adresem http://www.europa.delpol.pl Zawiera wyczerpujące i najbardziej aktualne informacje na temat pozycji Polski na tle Unii Europejskiej.
Zakres prac związanych z projektem przewidywał wykonanie nowej wizualizacji oraz stworzenie na jej podstawie zupełnie nowego serwisu internetowego. Ponadto, HYPERmedia wdrożyła system Content Management oraz przeprowadziła wszelkie wymagane szkolenia. Umowa przewiduje hosting na serwerach HYPERmedia oraz bieżącą aktualizację treści.
HYPERmedia przeszła pozytywnie wysokie wymagania proceduralne towarzyszące przetargowi. Cała procedura pozostawała w pełnej zgodzie z przepisami funkcjonującymi w Unii Europejskiej, co gwarantuje, że oferta agencji HYPERmedia odpowiadała najlepiej wymaganiom Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej.
Serwis internetowy placówki Komisji Europejskiej w Polsce pełnić ma przede wszystkim funkcje informacyjne. Zawiera bogatą bazę wiedzy z zakresu struktur UE, przepisów w niej obowiązujących oraz najnowszych wydarzeń na stopie negocjacji pomiędzy Polską i Unią Europejską. Podstawowym celem witryny jest aktualność publikowanych na niej informacji. Dlatego, aby maksymalnie udrożnić proces przepływu treści pomiędzy agencją a przedstawicielami EUC, wprowadzone zostały elementy systemu klasy Content Management. Zastosowano produkt własny HYPERmedia spełniający idealnie tę funkcję – platformę SAM (Self Administration Manager), która wykorzystywana jest do zarządzania systemem news’ów oraz zaimplementowanego na stronie kalendarza wydarzeń.
Witryna w wielu miejscach zintegrowana jest z bazą danych, co gwarantuje płynną i elastyczną aktualizację. Zaimplementowany został zaawansowany system wyszukiwarek w celu maksymalnego ułatwienia użytkownikom dotarcia do pożądanych informacji.
Chcąc przyciągnąć lojalną grupę odbiorców, autorzy serwisu opatrzyli go efektowną wizualizacją. Dodatkowymi elementami uatrakcyjniającymi są moduł ankiet oraz biuletyn elektroniczny rozsyłany wszystkim zainteresowanym tematem integracji.
Nowy serwis Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej podłączony jest do systemu trackingowego GeMius pozwalającego na monitoring statystyk oglądalności witryny. Pozwoli to na dalszy jego rozwój i optymalizację w stosunku do wymagań użytkowników.
Wykonany został w dwóch wersjach językowych. Projekt finansowany jest ze środków funduszu PHARE.
http://www.europa.delpol.pl
http://www.hypermedia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.