Agencja HYPERmedia zakończyła właśnie pierwsze wdrożenie dla Philip Morris Polska. Jest to jeden z klientów, które dołączyły do portfolio agencji pod koniec ubiegłego roku.
Zakończono prace nad pierwszym projektem wykonanym dla Philip Morris Polska S.A. Jest to prezentacja multimedialna zrealizowana na wewnętrzne potrzeby firmy. Wdrożenie trwało niespełna miesiąc. Prezentację – łączącą animacje, pliki video oraz muzykę – wykonano w technologii Flash. Całość zaś przygotowano przy pomocy Macromedia Director.
Jest to kolejny projekt w obszarze prezentacji multimedialnych wykonany przez agencję HYPERmedia. Wcześniej podobne wdrożenia z powodzeniem realizowane były m.in. dla PKO Bank Polski, Oracle, Danone, PTC Era.
Philip Morris jest klientem agencji HYPERmedia od grudnia 2003r. Dobra obsługa klienta i ciekawe rozwiązania kreatywne, dostosowane do grupy docelowej to niewątpliwe atuty projektów przygotowanych przez Hypermedia. – o współpracy z agencją mówi Mateusz Zaremba, Specjalista ds. Komunikacji Handlowej w Philip Morris Polska – Dodatkowo przy realizacji prezentacji sprawdziliśmy ich elastyczność i dotrzymywanie terminów, nie mogliśmy pozwolić sobie na jakiekolwiek opóźnienie i na uchybienia w jakości. Agencji udało się sprostać naszym wymaganiom.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.