HYPERmedia pomaga przekazać 1% podatku

W 2005 roku po raz drugi można przekazać 1% swojego podatku organizacjom pożytku publicznego. Fundacja 'Bank Żywności SOS’ w Warszawie jest organizatorem akcji 'Rozlicz się z głową’. Witrynę informującą o przebiegu akcji przygotowała charytatywnie agencja HYPERmedia.

Fundacja ’Bank Żywności SOS’ w Warszawie jest założycielem Federacji Banków Żywności i działa aktywnie od 1994 roku. Pomoc fundacji opiera się głównie na walce z ubóstwem i marnotrawstwem żywności. Strona promująca akcję 'Rozlicz się z głową’, której autorem jest agencja HYPERmedia, pozwoli dotrzeć z prośbą o pomoc do większej liczby osób.

Akcja wspierana jest dodatkowo kampanią promocyjną on-line, realizowaną przy współpracy z firmą badawczą Gemius SA. Kreacje prowadzące do strony informującej o akcji, również przygotowane przez agencję HYPERmedia, od początku marca wyświetlane są internautom odwiedzającym witryny korzystające z bezpłatnych statystyk stat.pl/PBI. Skuteczność kampanii będzie można precyzyjnie ocenić dzięki badaniu gemiusEffect, które firma Gemius SA nieodpłatnie realizuje na potrzeby akcji 'Rozlicz się z głową’.

Krzysztof Zieliński, osoba odpowiedzialna za projekt w agencji, tłumaczy potrzebę wykonania strony akcji – Od początku działalności fundacji udało się rozdać 9 tysięcy ton żywności  o wartości ponad 39 milionów zł, uznaliśmy, że akcja 'Rozlicz się z głową’ może jeszcze powiększyć te liczby, tym bardziej ze wsparciem Internetu. Mamy nadzieję, że serwis przekona internautów, że odliczenie 1% nie wymaga od nas wiele, a może pomóc naprawdę potrzebującym. Wierzę, że akcja, przyniesie wymierne korzyści.

Internauci pod adresem http://www.bzsos.ngo.pl/1procent.html dowiedzą się, jak krok po kroku przekazać fundacji 1% swojego podatku. Witryna umożliwia także pobranie wzorów niezbędnych formularzy, jak PIT, czy druk przelewu.

Agencja HYPERmedia sponsorowała wiele wydarzeń sportowych i kulturalnych, jak np. sponsoring stypendiów dla naukowców w programie 'Zostańcie z nami’, którego inicjatorem był tygodnik POLITYKA. Agencja jest także autorem witryny fundacji 'Aktywna Pomoc Dzieciom’ (www.activechildaid.org)

http://www.bzsos.ngo.pl/1procent.html

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top