Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.
„Mapa Podmiotów Internetowych 2015” to projekt IAB Polska, którego celem jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
W tym roku marki zostały przyporządkowane do 6 kategorii, w ramach których znajdują się podkategorie odpowiadające poszczególnym obszarom działalności firm z branży. Główne kategorie to:
- Kreacja i realizacja
- Narzędzia
- Powierzchnie Reklamowe
- Analizy
- Ecommerce
- Usługi
Takie uporządkowanie ułatwiać ma odnalezienie na Mapie poszukiwanej firmy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi. Nowy wygląd mapy odzwierciedla także dynamiczne zmiany, które rokrocznie zachodzą na polskim rynku internetowym.
Czwarta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska jest kontynuacją realizacji idei o uporządkowanym i usystematyzowanym ekosystemie internetowym, który pozwala odnaleźć wiarygodnych partnerów do działania w sieci. Cieszy nas tak duża liczba tegorocznych zgłoszeń – dzięki temu nasza Mapa stanowi jeszcze bardziej wiarygodne i kompleksowe źródło informacji o polskich podmiotach internetowych – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Logotypy na „Mapie Podmiotów Internetowych 2015” ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy określały swoją przynależność samodzielnie, według kategorii, które przygotował IAB Polska. Każda firma miała możliwość umieszczenia dowolnej liczby logotypów w wybranych przez siebie kategoriach.
Pierwsza „Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska” utworzona została maju 2013 roku i zawierała wyłącznie logotypy firm członkowskich. Kolejne trzy edycje były sukcesywnie wzbogacane o logotypy firm niezrzeszonych w organizacji, aby ukazywać kompletny obraz rynku podmiotów internetowych w Polsce. Piąta edycja mapy przewidziana jest na koniec 2016 roku.
Mapę Podmiotów Internetowych IAB Polska można pobrać klikając w link: bit.ly/MapaPodmiotowIABPolska
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.