IAB Polska po raz kolejny wydało poradniki dla marketerów przygotowane przez ekspertów grup roboczych działających w ramach Związku. Tym razem udostępnione zostały jednocześnie trzy poradniki z zakresu: mobile marketingu, wideo online oraz marketingu szeptanego. Nowe poradniki są publikacjami, które już tradycyjnie wydane zostały przy współpracy IAB Polska i wydawcy miesięcznika Media i Marketing Polska.
W listopadowym wydaniu miesięcznika Media i Marketing Polska można znaleźć trzy nowe poradniki e-marketingowe: „Wideomarketing”, „Marketing mobilny” i „WoMM”, które przygotowali eksperci IAB Polska.
Poradniki te przygotowane zostały specjalnie dla marketerów przez członków grup roboczych: Video online, Mobile marketing i WoMM, działających w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Przewodniki po wyżej wspomnianych zagadnieniach skupiają się przede wszystkim na rozwiązaniach praktycznych, których znajomość umożliwi płynne poruszanie się pomiędzy konkretnymi tematami.
„Poradnik WoMM&Social to kompendium wiedzy, którego dotychczas brakowało na polskim rynku. To zbiór informacji, które w znaczący sposób ułatwią marketerom efektywne wykorzystywanie tych nowych kanałów i metod komunikacji.” – mówi Mariusz Woźnicki, Dyrektor zarządzający, Harder&Harder – szef grupy roboczej WoMM w IAB Polska.
„W poradniku na temat marketingu mobilnego prezentujemy najnowsze badania dotyczące użytkownika mediów mobilnych, opisujemy formaty reklamowe oraz sposoby ich optymalnego wykorzystania. W ostatnim rozdziale opracowania znajdą Państwo przykłady kampanii obrazujące, jak w prosty i efektywny sposób posługiwać się reklamą mobilną. Naszym celem było stworzenie kompendium wiedzy, które będzie jak najlepiej służyło czytelnikowi w codziennej pracy.” – powiedział Michał Giera, Kierownik ds. budowy oferty reklamowej, Wirtualna Polska S.A. – szef grupy roboczej Mobile marketing w IAB Polska.
„Wspólnie, ciężką choć bez wątpienia również przyjemną pracą, udało nam się stworzyć kompendium wiedzy o reklamie wideo. Poradnik jest skarbnicą wiedzy i wielu lat doświadczeń najlepszych specjalistów z branży.” – powiedział Michał Lazanowicz, Specjalista ds. komunikacji marketingowej Redefine Sp. z o.o. – szef grupy roboczej Wideo online w IAB Polska.
Poradniki e-marketingowe IAB Polska można pobrać także w wersji elektronicznej ze strony: http://www.iabpolska.pl/do-pobrania
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.