Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przygotował raport poświęcony perspektywom rozwoju polskiego rynku wideo w sieci. Zdaniem autorów widownia wideo w 2016 r. przekroczy 18 mln użytkowników.
„Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce (edycja 2014)” to raport, który zawiera najświeższe dane dotyczące rynku wideo w internecie, omówienie trendów rynkowych obserwowanych w roku 2014, spodziewane kierunki rozwoju oraz informacje o pojętej przez IAB „Inicjatywie na rzecz uczciwej reklamy”, której celem jest edukacja podmiotów działających w ekosystemie online oraz odcięcie wpływów reklamowych serwisom pirackim i przekierowanie ich do serwisów legalnych
Raport jest uzupełnieniem wydanego w grudniu 2013 roku nakładem Harvard Business Review Polska opracowania „Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce”.
Ubiegłoroczne wyniki badania dotyczącego kondycji i perspektyw rozwojowych wideo w sieci cieszyły się dużym zainteresowaniem. W roku 2014 rozwój wideo w internecie stanowił jeden z najbardziej zauważalnych trendów. Dynamiczny wzrost popytu na treści wideo online wynika m.in. z powiększającej się widowni, która we wrześniu 2014 r. przekroczyła już 17 mln internautów. Spodziewamy się, że tendencja rosnąca się utrzyma, a widownia online najdalej w roku 2016 powinna przekroczyć 18 mln użytkowników sieci. Dlatego warto się przyglądać temu rynkowi – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
Najważniejsze wnioski płynące z badania dotyczą dynamicznego wzrostu popytu na treści wideo online, intensyfikacji konsumpcji treści audiowizualnych, ale także powiększania bazy treści wideo online serwisów VoD i wzrostu przychodów z dystrybucji treści audiowizualnych.
Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.