IAI S.A., producent systemu do sprzedaży internetowej B2C i B2B znanego w Polsce jako IAI‑Shop.com, a za granią jako IdoSell.com, nabył 49 proc. udziałów w spółce Traffic Trends, oferującej usługi SEO i SEM oraz marketing internetowy sklepów i serwisów internetowych.
Obie firmy współpracują ze sobą od 2011 roku. Połączenie kapitałowe pozwolić ma na rozwinięcie tej współpracy także o działania badawczo-rozwojowe, w tym wprowadzenie na rynek nowych usług i produktów, wspierających sklepy i serwisy internetowe.
IAI S.A. zapewnia usługi pozwalające bezpiecznie i efektywnie prowadzić sprzedaż przez Internet. W ramach swojej usługi integruje na przykład płatności internetowe lub usługi kurierskie. Świadomie jednak unika działalności marketingowej. Powody wyjaśnia Paweł Fornalski, szef IAI S.A.
Obsługujemy tylko w Polsce prawie 2500 sklepów internetowych. Wiele z nich konkuruje między sobą. Nie wyobrażamy sobie jak można dwóm konkurującym ze sobą klientom obiecywać np. pierwsze miejsce w wynikach organicznych Google lub proponować zrobienie lepszego sklepu. Ponieważ od początku nastawiamy się na obsługiwanie więcej niż 5000 sklepów, musieliśmy zawsze rezygnować z oferowania działań marketingowych, skupiając się na dostarczaniu technologii i tworzeniu indywidualnych projektów, użytecznych sklepów internetowych i ich kodowaniu – przekonuje
Dzięki tej inwestycji, Traffic Trends zyskuje partnera, który jest w stanie przyczynić się do jeszcze dynamiczniejszego rozwoju nie tylko wspierając firmę marką i doświadczeniem, ale także swoim kapitałem.
Inwestycja IAI S.A. w Traffic Trends jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług. Pozyskanie znakomitego partnera biznesowego pozwoli nam na dynamiczny rozwój produktów i zachowanie najwyższej jakości obsługi klienta. Będziemy jeszcze bardziej zuchwale rozpychać się na rynku reklamy internetowej – zapowiada Paweł Jóźwik, prezes zarządu Traffic Trends
Celem połączenia jest jeszcze lepsza obsługa klientów obu firm, która ma przełożyć się na zwiększenie ich satysfakcji. Obie firmy zapowiadają, że dzięki wykorzystaniu wspólnej wiedzy i doświadczenia będzie możliwa jeszcze szybsza i trafna reakcja na zmiany w świecie SEO. Ponadto IAI S.A. zapowiada wprowadzenie usług Traffic Trends na rynek niemiecki, brytyjski i irlandzki, na którym już obsługuje sklepy internetowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.