IBM przekazuje National Geographic Society platformę e-biznesową

Opublikowano: 5 grudnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

IBM poinformował, że National Geographic Society udostępnia ponad 10 tysięcy zdjęć przyrodniczych i geograficznych w cyfrowym formacie do użytku komercyjnego. W oparciu o oprogramowanie e-biznesowe i infrastrukturę sprzętową IBM nowa platforma e-business on-demand (e-biznes na żądanie) National Geographic będzie dostępna pod adresem: www.ngsimages.com

Dzięki temu rozwiązaniu National Geographic udostępni klientom na całym świecie, agencjom reklamowym, branży marketingowej i międzynarodowym wydawcom przeglądanie, wybór i zakup, a następnie ściągnięcie drogą elektroniczną zdjęć prosto do komputera klienta.

„Platforma IBM pomaga NGS efektywniej obsługiwać klientów na całym świecie poprzez udostępnianie obrazów na rynku elektronicznym,” – powiedziała Maura Mulvihill, wice prezes National Geographic, dział zbioru zdjęć.

Podstawą rozwiązania National Geographic jest WebSphere Commerce for Digital Media, oprogramowanie, które pozwala na łatwe przeszukiwanie archiwum i bezpieczny zakup wybranych produktów w sieci. Dodatkowo, IBM Content Manager i DB2 będą służyć jako repozytorium pozwalające na wyszukiwanie, dostęp i analizę tysięcy cyfrowych obrazów. Rozwiązanie będzie działać na platformie eServer pSeries. Ponadto, oprogramowanie do zarządzania zasobami elektronicznymi Networked Interactive Content Access (NICA), zostanie wykorzystane do rozwoju kolejnych projektów wirtualnych National Geographic Society. NGS udostępni początkowo ponad 10 tysięcy fotografii, planuje jednak co roku uzupełniać archiwum o kolejne 3 tysiące obrazów. W dniu dzisiejszym kolekcja National Geographic obejmuje ponad 10 milionów fotografii.

http://www.ngsimages.com

Sylwester KozakIBM przekazuje National Geographic Society platformę e-biznesową

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.