Takiemu celowi służyło spotkanie wiceprezydenta IBM ds. średnich i małych przedsiębiorstw Andy Williams’a z przedstawicielami wiodących polskich firm software-owych: Ignacym Miedzińskim prezesem zarządu BPSC S.A. i Maciejem Lasotą, wiceprezesem i dyrektorem ds. oprogramowania firmy Telemax.
Oprócz Andy-ego Williams-a komputerowego giganta reprezentowali również Detlev Golke, Distribution Group Executive CEMA i Peter Tesarik, Midmarket Business Manager CER, a także Grzegorz Jałowiec, Distribution Manager i Grzegorz Dobranowski, Midmarket Business Manager z IBM Polska. Na spotkaniu IBM przedstawił m.in. nowy model podejścia do rynku MSP oraz rolę niezależnych twórców oprogramowania (ISV) w kreowaniu rozwiązań dla tego sektora. Omówiono również m.in. zasady przyszłej partnerskiej współpracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.