ICANN planuje uruchomienie bazy znaków towarowych, tzw. Trademark Clearinghouse, w październiku tego roku.
Z dokumentów opublikowanych pod ostatnim spotkaniu zarządu ICANN wynika, że Korporacja chce by w październiku działalność rozpoczęła baza znaków towarowych. Pomysł stworzenia Trademark Clearinghouse zatwierdzono w marcu ubiegłego roku podczas 37. spotkania ICANN w Kenii.
Trademark Clearinghouse będzie centralną bazą informacji na temat znaków towarowych. Podłączyć będą mogli się pod nią operatorzy nowych domenowych końcówek. Kiedy internauta będzie chciał zarejestrować domenę w nowej gTLD, która odpowiada znakowi umieszczonymi w bazie, zostanie ostrzeżony, że może dopuścić się cybersquattingu.
Dziewięć firm wyraziło zainteresowanie poprowadzeniem Trademark Clearinghouse. Będzie to usługa płata, można więc liczyć na całkiem przyjemny zarobek. ICANN dokonać ma wyboru operatora w lutym. W marcu zakończone mają zostać rozmowy pomiędzy prawnikami, przedstawicielami rejestrów oraz firm rejestrujących. Uruchomienie systemu planowane jest na październik, a zainteresowane firmy będą mogły zgłosić swoje znaki towarowe przez trzy miesiące zanim, na początku 2013 roku, w internecie pojawią się nowe domeny.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.