ICANN planuje uruchomienie bazy znaków towarowych, tzw. Trademark Clearinghouse, w październiku tego roku.
Z dokumentów opublikowanych pod ostatnim spotkaniu zarządu ICANN wynika, że Korporacja chce by w październiku działalność rozpoczęła baza znaków towarowych. Pomysł stworzenia Trademark Clearinghouse zatwierdzono w marcu ubiegłego roku podczas 37. spotkania ICANN w Kenii.
Trademark Clearinghouse będzie centralną bazą informacji na temat znaków towarowych. Podłączyć będą mogli się pod nią operatorzy nowych domenowych końcówek. Kiedy internauta będzie chciał zarejestrować domenę w nowej gTLD, która odpowiada znakowi umieszczonymi w bazie, zostanie ostrzeżony, że może dopuścić się cybersquattingu.
Dziewięć firm wyraziło zainteresowanie poprowadzeniem Trademark Clearinghouse. Będzie to usługa płata, można więc liczyć na całkiem przyjemny zarobek. ICANN dokonać ma wyboru operatora w lutym. W marcu zakończone mają zostać rozmowy pomiędzy prawnikami, przedstawicielami rejestrów oraz firm rejestrujących. Uruchomienie systemu planowane jest na październik, a zainteresowane firmy będą mogły zgłosić swoje znaki towarowe przez trzy miesiące zanim, na początku 2013 roku, w internecie pojawią się nowe domeny.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.