Zostały wybrane najlepsze reklamy w miesiącu maju, które otrzymały nominacje do Złotej Idei w konkursie idea awards 2005. W głosowaniu on-line, internauci wybierali najlepsze reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne w 6 kategoriach: Motoryzacja, Moda, Konsumpcja, Usługi, Medycyna i Inne. Poniżej podajemy zestawienie reklam, które uzyskały największą ilość głosów od osób, które głosowały poprzez stronę internetową poświęcona konkursowi.
Prasa:
MOTORYZACJA – FORD
MODA – DEICHMANN
KONSUMPCJA – COTY POLSKA (CELINE DION)
USŁUGI – TUIR WARTA
INNE – BASF
MEDYCYNA – JOHNSON&JOHNSON POLAND(ACUVUE)
Radio:
MOTORYZACJA – KROSS
MODA – WITTCHEN
KONSUMPCJA – NESCAFE
USŁUGI – TP S.A.
INNE – INC POLFA RZESZÓW (CATALERGIN)
MEDYCYNA – CENTRUM MEDYCZNE LIM
Telewizja:
MOTORYZACJA – SEAT
MODA – PUMA
KONSUMPCJA – FERRERO (NUTELA)
USŁUGI – LG ELECTRONICS
INNE – EDBUD
MEDYCYNA – BAYER ASPIRYN
Program 'idea awards’, polegający na promocji twórców przekazów audiowizualnych, jest jedynym w Polsce konkursem reklamowym przyznającym nagrody Klientom, którzy mają decydujący głos w wyborze finalnego produktu w postaci reklamy.
Konkurs jest prowadzony on-line, głosują wszyscy zainteresowani polską reklamą, a jury składające się z przedstawicieli świata mediów i reklamy, niezwiązane z finalistami wybiera te najlepsze. Wszyscy odwiedzający stronę mogą oddać swój głos na reklamę prasową, radiową i telewizyjną w sześciu kategoriach: Motoryzacja, Moda, Konsumpcja, Medycyna, Usługi i Inne oraz zgłosić swoją ulubioną reklamę do konkursu w w/w kategoriach.
Każdego miesiąca reklamy z największą ilością głosów zostają nominowane do Złotej, Srebnej i Brązowej Idei. Następnie, mając pełna listę nominowanych reklam z każdego miesiąca roku 2005, jury wybierze reklamy najlepsze. Wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystości zorganizowanej w ramach Forum Reklamy na przełomie roku 2006.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.