idea awards za maj wybrane

Opublikowano: 27 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zostały wybrane najlepsze reklamy w miesiącu maju, które otrzymały nominacje do Złotej Idei w konkursie idea awards 2005. W głosowaniu on-line, internauci wybierali najlepsze reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne w 6 kategoriach: Motoryzacja, Moda, Konsumpcja, Usługi, Medycyna i Inne. Poniżej podajemy zestawienie reklam, które uzyskały największą ilość głosów od osób, które głosowały poprzez stronę internetową poświęcona konkursowi.

Prasa:

MOTORYZACJA – FORD

MODA – DEICHMANN

KONSUMPCJA – COTY POLSKA (CELINE DION)

USŁUGI – TUIR WARTA

INNE – BASF

MEDYCYNA – JOHNSON&JOHNSON POLAND(ACUVUE)

Radio:

MOTORYZACJA – KROSS

MODA – WITTCHEN

KONSUMPCJA – NESCAFE

USŁUGI – TP S.A.

INNE – INC POLFA RZESZÓW (CATALERGIN)

MEDYCYNA – CENTRUM MEDYCZNE LIM

Telewizja:

MOTORYZACJA – SEAT

MODA – PUMA

KONSUMPCJA – FERRERO (NUTELA)

USŁUGI – LG ELECTRONICS

INNE – EDBUD

MEDYCYNA – BAYER ASPIRYN

Program 'idea awards', polegający na promocji twórców przekazów audiowizualnych, jest jedynym w Polsce konkursem reklamowym przyznającym nagrody Klientom, którzy mają decydujący głos w wyborze finalnego produktu w postaci reklamy.

Konkurs jest prowadzony on-line, głosują wszyscy zainteresowani polską reklamą, a jury składające się z przedstawicieli świata mediów i reklamy, niezwiązane z finalistami wybiera te najlepsze. Wszyscy odwiedzający stronę mogą oddać swój głos na reklamę prasową, radiową i telewizyjną w sześciu kategoriach: Motoryzacja, Moda, Konsumpcja, Medycyna, Usługi i Inne oraz zgłosić swoją ulubioną reklamę do konkursu w w/w kategoriach.

Każdego miesiąca reklamy z największą ilością głosów zostają nominowane do Złotej, Srebnej i Brązowej Idei. Następnie, mając pełna listę nominowanych reklam z każdego miesiąca roku 2005, jury wybierze reklamy najlepsze. Wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystości zorganizowanej w ramach Forum Reklamy na przełomie roku 2006.

http://www.ideaawards.pl/

Sylwester Kozakidea awards za maj wybrane

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.