W kwietniu firma Ideo zakończyła prace nad portalem korporacyjnym oraz aplikacją intranetową dla firmy LexisNexis.
LexisNexis to międzynarodowy lider elektronicznych publikacji prawniczych oraz czołowy wydawca prawniczych książek dla praktyków oraz podręczników akademickich dla studentów prawa, ekonomii i biznesu. Wydawnictwo, którego tradycje na polskim rynku sięgają już 50 lat postawiło sobie za cel ujednolicenie swojej obecności w Internecie oraz zwiększenie efektywności zarządzania procedurami wewnętrznymi. Zadanie związane z realizacją tych zamierzeń powierzono – w efekcie wielostopniowego konkursu – firmie Ideo.
Rozbudowany serwis korporacyjny, funkcjonujący pod adresem www.LexisNexis.pl został zaprojektowany zgodnie z Corporate Identity LexisNexis. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Ideo w tworzeniu witryn firmowych, udało się zaprojektować serwis przejrzysty i uporządkowany, charakteryzujący się wysokim poziomem graficznym, a co najważniejsze wyróżniający się wyraźnie wśród stron światowej grupy LexisNexis pod względem zarówno wizualnym, jak i funkcjonalnym. Do ciekawych rozwiązań zastosowanych na witrynie korporacyjnej można zaliczyć interaktywną, prostą w aktualizacji mapę, zintegrowany z serwisem system e-mailingowy, pozwalający na personalizację i indywidualizację komunikacji oraz system do publikacji reklam interaktywnych.
Z kolei wdrożona aplikacja intranetowa realnie wesprze procesy organizacyjne poprzez m.in.: system obiegu informacji oraz wykorzystanie narzędzi z obszaru internet PR oraz komunikacji wewnętrznej.
Unikatową cechą serwisu korporacyjnego oraz Intranetu jest to, że w obu projektach wykorzystano funkcjonalny, uznany i stosowany już w ponad 150 firmach i organizacjach administracji publicznej system do zarządzania treścią Edito CMS, w tym przypadku pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego firmy Sun Microsystems – Solaris.
Jak twierdzi Arkadiusz Michno, Dyrektor Zarządzający Ideo „Współpraca z tak znaną i prestiżową marką jak LexisNexis to dla nas spore wyróżnienie, dowód na uznanie naszych kompetencji oraz potwierdzenie pozycji Ideo na rynku usług e-marketingowych oraz technologicznych”.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.