Ideo

InternetPR z GazetaPraca.pl uruchomił Giełdę Pracy

9 września InternetPR we współpracy z GazetaPraca.pl uruchomił na swojej stronie nowy serwis tematyczny – Giełdę Pracy. Ogłoszenia o pracę są automatycznie pobierane z portalu GazetaPraca.pl i udostępniane na InternetPR. Oferty są segregowane w dwóch branżach: Marketing oraz Media, Sztuka i Rozrywka. Zasięgiem obejmują wszystkie województwa. Nowe ogłoszenia będą się ukazywać w każdy poniedziałek rano […]

InternetPR z GazetaPraca.pl uruchomił Giełdę Pracy więcej »

Konflikt na linii public relations – marketing?

Dużo się mówi współcześnie o występowaniu konfliktów pomiędzy dwoma współistniejącymi obszarami zarządzania w organizacji, jakimi są: public relations oraz marketing. Zarówno po jednej jak i po drugiej stronie pojawiają się wnioski czy opinie mówiące o braku takiego porozumienia i występowaniu konfliktów. Wielu praktyków PR sugeruje wręcz, że nie można porozumieć się z menedżerami oraz specjalistami

Konflikt na linii public relations – marketing? więcej »

Nowy serwis Egmont Polska

Od 14 maja w Internecie będzie dostępna nowa strona korporacyjna Egmontu. Pod adresem www.egmont.pl znajdą się zarówno informacje przeznaczone dla klientów biznesowych firmy, jak i treści skierowane do odbiorców indywidualnych. Grupą docelową serwisu są przede wszystkim klienci indywidualni (rodzice, czytelnicy), strona powstała jednak również z myślą o klientach biznesowych wydawnictwa (dziennikarze, firmy, instytucje). Witryna korporacyjna

Nowy serwis Egmont Polska więcej »

Ideo dla Zelmer S.A.

Producent sprzętu AGD Zelmer S.A. gruntownie odświeża swoją obecność w Internecie. Rozwój Zelmer S.A. oraz prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę działań promocyjnych pod hasłem „Zelmer – Niezawodnie” zdeterminowały podjęcie przez Spółkę zmian w prezentacji marki w Internecie. Firma Ideo, odpowiedzialna w projekcie internetowym za audyt e-marketingowy, analizę webusability, a następnie całokształt wynikających z badań działań

Ideo dla Zelmer S.A. więcej »

Ideo tworzy nowy serwis internetowy WSPiZ im. L. Koźmińskiego

Najbardziej prestiżowa, niepubliczna uczelnia ekonomiczna w Polsce – WSPiZ im. L. Koźmińskiego uruchomiła nowy serwis internetowy. Autorem i wykonawcą projektu jest firma Ideo. Nowy portal, funkcjonujący pod adresem http://www.kozminski.pl skierowany jest zarówno do kandydatów na studia, jak i studentów, naukowców, pracowników, partnerów zagranicznych szkoły, a także mediów i wszystkich innych osób zainteresowanych uczelnią. Kluczowym elementem

Ideo tworzy nowy serwis internetowy WSPiZ im. L. Koźmińskiego więcej »

Podkarpacie – żyj z pasją

Zainicjowano pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia. Etap ten ma charakter konkursu, skierowanego do młodych, kreatywnych. Głównym założeniem konkursu jest poszukiwanie pomysłów, które następnie zostaną wdrożone w ramach kampanii wizerunkowej. Pierwszy etap kampanii – konkurs „Podkarpacie – żyj z pasją”  został rozpoczęty. Przedsięwzięcie ma mieć charakter cykliczny, zaś zainicjowana kampania promująca Podkarpacie będzie bezterminowa. Przedmiotem oceny

Podkarpacie – żyj z pasją więcej »

Ideo dla LexisNexis

W kwietniu firma Ideo zakończyła prace nad portalem korporacyjnym oraz aplikacją intranetową dla  firmy LexisNexis. LexisNexis to międzynarodowy lider elektronicznych publikacji prawniczych oraz czołowy wydawca prawniczych książek dla praktyków oraz podręczników akademickich dla studentów prawa, ekonomii i biznesu. Wydawnictwo, którego tradycje na polskim rynku sięgają już 50 lat postawiło sobie za cel ujednolicenie swojej obecności

Ideo dla LexisNexis więcej »

Scroll to Top