IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.
Łączona oferta IDMnet i o2, dzięki wprowadzeniu wspólnego cappingu, pozwala na ograniczenie strat mediowych. Jednocześnie zapewnia lepsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, poprzez zwiększenie ilości miejsc, w których użytkownik może zetknąć się z komunikatem reklamowym.
„IDMnet i Grupa o2 korzystają z tej samej technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, dostarczanej przez nugg.ad. Dzięki wspólnej ofercie możliwe stało się wyeliminowanie problemu strat mediowych, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywnego zasięgu oddziaływania kampanii. W porównaniu z dotychczas stosowanymi rozwiązaniami, gdzie u jednego wydawcy można było kupić powierzchnię innego, w modelu blind network, nowa oferta ma tę przewagę, że daje reklamodawcy nie tylko możliwość sprawdzenia, gdzie jego reklama się pojawiła, ale również większą ilość danych do analizy profili.” – wyjaśnia Łukasz Skawiński, head of AdProfile.
Oferta dostępna będzie od października. Jest to kolejny wspólny projekt IDMnet i Grupy o2. Wcześniej, w październiki 2009, firmy wprowadziły pakiet zasięgowy AdRakieta.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!