W serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl wystartował cykl spotkań z gwiazdami – idolami członków społeczności. Pierwszym „idolem” jest Patrycja Markowska. Jednocześnie ruszył konkurs dla internautów. Można w nim wygrać singiel z płyty artystki, której premiera planowana jest na jesień br.
– Mam przyjemność być pierwszym Idolem Mojej Generacji, z czego się ogromnie cieszę. Chciałabym porozmawiać z Wami o muzyce. Jeśli macie jakieś pytania przesyłajcie je do mnie na numer GG: 5656. Na najciekawsze z nich odpowiem – pisze na blogu Idoli MG Patrycja Markowska. Na blogu internauci przez 2 tygodnie mogą zamieszczać swoje komentarze skierowane do Patrycji i bezpośrednio kontaktować się z artystką przez komunikator GG na numer Idoli Mojej Generacji: GG:5656. W czerwcu pojawią się kolejni „idole” Mojej Generacji, w których wyborze będą uczestniczyć internauci.
Blog w serwisie społecznościowym prowadzi od dłuższego czasu m.in. Gosia Andrzejewicz (www.mojageneracja.pl/33333),dużą popularnością cieszy się blog Lecha Wałęsy (www.mojageneracja.pl/1980). Od początku istnienia bloga z byłym Prezydentem Polski skontaktowało się kilkaset tysięcy internautów.
MojaGeneracja.pl daje nową możliwość: idole, autorytety i ich słuchacze wymieniają się opiniami i pytaniami na blogach, forach i przez komunikator Gadu-Gadu nieustannie i niezależnie od odległości, która dzieli jednych od drugich.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.