W marcu br. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia II edycję studiów podyplomowych – Marketing Internetowy. Patronem merytorycznym programu jest Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) a patronat medialny nad studiami objął PULS Biznesu.
Głównym celem realizowanym w ramach studiów jest zapoznanie słuchaczy z najbardziej aktualną, kompleksową oraz szczegółową wiedzą na temat wykorzystania Internetu do celów marketingowych. Połączenie specjalistycznej wiedzy uznanych praktyków biznesu z najnowszymi badaniami i specjalistyczną wiedzą przekazywaną przez uznanych wykładowców pozwoliło przygotować program którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym jak i strategicznym, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów menedżerskich.
Unikatową przewagą studiów jest zespół prowadzących – ich wieloletnia praktyka oraz uznane sukcesy w branży internetowej powodują, że studia te – poza możliwością zdobycia realnej, użytecznej wiedzy e-marketingowej – mogą stać się również inspiracją do rozpoczynania nowych przedsięwzięć biznesowych i nawiązania ciekawych kontaktów zawodowych.
Studia wyróżnia również duży nacisk na realizację ćwiczeń praktycznych – zajęcia z m.in. SEM, badań marketingowych on-line, e-mail marketingu czy realizacji audytów on-line są realizowane w formie warsztatów komputerowych.
Program skierowany jest m.in. do kierowników i specjalistów działów marketingowych oraz PR, właścicieli przedsiębiorstw którzy planują strategiczne wykorzystanie potencjału e-marketingu we własnej działalności biznesowej, a także absolwentów studiów magisterskich którzy planują powiązać swoją karierę zawodową z biznesem on-line.
Rekrutacja na studia trwa do 28 lutego 2011 roku. Szczegółowy plan studiów można znaleźć na stronie www.studiapodyplomowe.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.