Blisko 10 tyś. osób odwiedziło II edycję Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006. Powodzenie kolejnej edycji stało się istotnym punktem zwrotnym w branży reklamowej w Polsce.
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości znalazło się 95% przedstawicieli agencji reklamowych oraz 5% klientów końcowych, z czego około 42% to zwiedzający z Warszawy, 50% – z innych regionów Polski, a 8% to obcokrajowcy. Podział imprezy na trzy sektory znacznie ułatwił zwiedzającym dostęp do ponad 260 (ponad 20% wzrost w stosunku do I edycji) ofert firm z Polski i zagranicy związanych z branżą reklamową oraz marketingową. W gronie wystawców znaleźli się przedstawiciele branży upominków reklamowych – najliczniej reprezentowany sektor na rynku – około 180 firm, marketing bezpośredni, urządzenia, maszyny i usługi związane z produkcją reklam, nowoczesna reklama outdoor, reklama wielkoformatowa, posy, displaye, bannery, firmy poligraficzne, drukarnie, studia kreacyjne, firmy zajmujące się organizacją eventów, wydawnictwa itp.
W drugim dniu targowym tj. dnia 8 lutego odbyła się gala członków programu ’Solidni w Biznesie’ prowadzonego przez firmę GJC Inter Media. Na spotkaniu zostały wręczone nagrody ’Korony Reklamy’ dla najlepszych firm w branży artykułów reklamowych. W kategorii importer I miejsce zajęła firma Senator Polska, II miejsce – Leszczyńska Agencja Wydawnicza, III – Lecce Pen Polska. W kategorii producent nagrody otrzymali: I miejsce Pomorska Agencja Reklamowa, II miejsce Axpol Trading, III miejsce Asgard. Najlepszym agencjom reklamowym zostały wręczone wyróżnienia w postaci certyfikatów.
Podczas trzech dni trwania RemaDays równolegle do części wystawienniczej odbywał się Kongres Marketingu i Reklamy organizowany przez Akademię Briefu. Kongres przyciągnął niezwykle dużą liczbę słuchaczy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.