Microsoft Business Solutions, czołowy producent systemów wspomagających zarządzanie klasy ERP II (ERP i e-biznes) dla organizacji średniej wielkości, organizuje po raz drugi otwarte spotkanie Tech Talk zatytułowane „Kody kreskowe w procesach logistycznych i produkcyjnych, czyli jak zredukować pracochłonność, wyeliminować źródła błędów i zaoszczędzić czas”. Pierwsze tego typu spotkanie odbyło się pod koniec lutego br. i dotyczyło nowoczesnych technologii wymiany informacji.
Tech Talk ma charakter otwartych warsztatów edukacyjno – informacyjnych. Podczas obecnej edycji przedstawione zostaną przykłady usprawnienia procesów logistycznych i produkcyjnych dzięki zastosowaniu kodów kreskowych. Zademonstrowane zostaną możliwości, jakie daje zintegrowanie systemu ERP Microsoft Business Solutions-Axapta z terminalami radiowymi i skanerami kodów kreskowych. Pokaz ten będzie przeprowadzony na tle procesów obsługi kodów EAN128 w magazynie wysokiego składowania oraz rejestracji zdarzeń w procesie produkcji. Specjaliści z Microsoft Business Solutions i SKK zwrócą uwagę na aspekty, o których należy pamiętać wdrażając system kodów kreskowych.
Spotkanie Tech Talk Microsoft Business Solutions odbędzie się 14 maja 2003 r. w Warszawie, w hotelu Radisson SAS, sala Polonia, ul. Grzybowska 24, godz. 10.00-15.00. Wstęp wolny.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.