Największe spotkanie branży mediów – II Kongres „Media Summit” odbędzie się w Hotelu Radisson Blu w Warszawie, 19-20 listopada 2009 r. To cykliczne wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza największych konferencji organizowanych w Polsce.
Do udziału w tym przedsięwzięciu zostali zaproszeni przedstawiciele top managementu kluczowych firm i instytucji na rynku medialnym. Podczas dwudniowego spotkania, w gronie wybitnych ekspertów, zostaną omówione kluczowe kwestie dla tego sektora gospodarki.
Kongres jest neutralną platformą wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami rynku medialnego. To jedna z niewielu okazji gdzie w jednym miejscu można spotkać przedstawicieli wszystkich liczących się firm i instytucji na rynku.
Główne zagadnienia kongresu:
- Miejsce, rola i rozmiar Telewizji Publicznej na rynku cyfrowym
- Wojny cenowe na rynku reklamy w mediach
- Przyszłość płatnego kontentu telewizyjnego
- Kształtowanie oferty programowej na platformie cyfrowej
- Wpływ nowych usług i technologii na przychody operatorów
Kontakt:
Andrzej Pogorzała
[email protected]
tel. 22 379 29 04
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.