II Kongres PR

Jakimi cechami powinien charakteryzować się dobry piarowiec „Jak przygotować efektywną strategię PR w przedsiębiorstwie” Jak zaplanować i prowadzić skuteczne media relations” Jaką rolę w działaniach piarowskich mają etyka i prawo” Na te i wiele innych pytań postarają się znaleźć wspólną odpowiedź przedstawiciele świata mediów i PR zaproszeni do udziału w II Kongresie Public Relations, który odbędzie się w dniach 23-25 kwietnia w Rzeszowie.

Organizatorami II Kongresu Public Relations są: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Agencja RPR Group, przy współpracy Stowarzyszenia Szkoleniowców Administracji Publicznej w Warszawie.

Kongres, który odbędzie się w dniach 23-25 kwietnia w Rzeszowie, jest kontynuacją rozpoczętego w roku 2001 cyklu konferencji, propagujących teorię i praktykę public relations. Jego podstawową ideą jest promowanie profesjonalnego łączenia w działaniach obu tych aspektów public relations. W tym celu do współpracy organizatorzy zapraszają po raz kolejny zarówno teoretyków PR-u, jak i osoby, które na co dzień w swej pracy zawodowej z powodzeniem realizują szereg działań o charakterze „piarowskim”.

Gośćmi Kongresu będą przedstawiciele renomowanych środowisk biznesu, mediów, administracji rządowej oraz samorządowej, szkolnictwa wyższego, reklamy i public relations.

Organizatorzy liczą na wspólną, ciekawą dyskusję naukowców i praktyków nad sytuacją i perspektywami polskiego „piaru”.

Wzorem lat poprzednich, i w tym roku w ramach Kongresu przewidywane są: sesja plenarna, prezentacje wybranych kampanii public relations, warsztaty oraz sesje naukowe poświęcone tak ciekawym zagadnieniom, jak m.in. media relations, public relations w przedsiębiorstwach oraz jednostkach administracji rządowej i samorządowej, public relations branży farmaceutycznej, finansowej oraz rolnictwa i inne.

http://www.wsiz.rzeszow.pl/pr/

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top