Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie oraz RPR Group Agencja Public Relations z Warszawy, przy współpracy ze Stowarzyszeniem Szkoleniowców Administracji Publicznej organizują II Kongres Public Relations, który odbędzie się w dniach 23-25 kwietnia (środa, czwartek, piątek) 2003 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Kongres jest kontynuacją rozpoczętego w roku 2001 cyklu konferencji, mających na celu propagowanie teorii i praktyki public relations. Temat przewodni Kongresu w roku 2003 brzmi: Media relations.
Organizatorzy dołożyli szczególnych starań aby II Kongres wzbogacić wystąpieniami znakomitych naukowców oraz praktyków Public Relations. W Kongresie wezmą zatem udział prof. dr hab. Jerzy Olędzki, prof. dr hab. Henryk Mruk, a także menedżerowie takich firm public relations jak RPR Group Agencja Public Relations, PUBLINK, PRELITE Public Relations, NEURON, INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW, Partners of Promotion, i wielu innych. Gościem specjalnym II Kongresu Public Relations będzie Piotr Kraśko – dziennikarz I Programu TVP.
Podczas Kongresu przewidywane są również sesje naukowe, dyskusje panelowe oraz warsztaty.
http://www.wsiz.rzeszow.pl/pr/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.