Studia magisterskie, podyplomowe, nauka języków za granicą i kursy doskonalące posiadane umiejętności – to tylko część oferty, z jaką będzie można zapoznać się podczas II Wirtualnych Targów Edukacyjnych już dzisiaj aż do środy 9 kwietnia.
Wirtualne Targi Edukacyjne to największe tego typu wydarzenie w Polsce. Organizuje je firma Communication Partners, właściciel serwisów edukacyjnych edu.pracuj.pl edulandia.pl. Skierowane jest do wszystkich zainteresowanych inwestowaniem we własny rozwój, szukających możliwości podnoszenia kwalifikacji, a tym samym zwiększania swej wartości na rynku pracy.
Wystarczy wejść na stronę http://www.targi.pracuj.pl i wybrać interesującą tematykę, czyli odwiedzić odpowiedni „pokój” – jeden z dziesięciu. W każdym z nich prezentować się będą wystawcy – szkoły wyższe, językowe, organizatorzy kursów i inne instytucje edukacyjne. Wchodząc tam można będzie wziąć udział w chacie z przedstawicielami tych organizacji, zadać im pytania na forum i dokładnie zapoznać się z ich ofertą edukacyjną.
W zeszłym roku pierwszą edycję Wirtualnych Targów Edukacyjnych odwiedziło ponad 10 tysięcy gości, którzy nie ruszając się sprzed komputera mieli możliwość poznania oferty około 20 instytucji edukacyjnych. – W tym roku spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania – mówi Marcin Pietras z Communication Partners, odpowiedzialny za organizację targów – bowiem do udziału w targach zgłosiło się więcej organizacji oferujących usługi edukacyjne, a i samo wydarzenie będzie szerzej promowane niż pierwsza edycja.
Sponsorem głównym targów jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, natomiast sponsorem tematycznym – Warsaw Executive Master of Business Administration, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Polski Uniwersytet Wirtualny. Patronami medialnymi targów są: Onet.pl, Rzeczpospolita, Wprost Online, Nauka.pl i Eurostudent.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.