Studia magisterskie, podyplomowe, nauka języków za granicą i kursy doskonalące posiadane umiejętności – to tylko część oferty, z jaką będzie można zapoznać się podczas II Wirtualnych Targów Edukacyjnych już dzisiaj aż do środy 9 kwietnia.
Wirtualne Targi Edukacyjne to największe tego typu wydarzenie w Polsce. Organizuje je firma Communication Partners, właściciel serwisów edukacyjnych edu.pracuj.pl edulandia.pl. Skierowane jest do wszystkich zainteresowanych inwestowaniem we własny rozwój, szukających możliwości podnoszenia kwalifikacji, a tym samym zwiększania swej wartości na rynku pracy.
Wystarczy wejść na stronę http://www.targi.pracuj.pl i wybrać interesującą tematykę, czyli odwiedzić odpowiedni „pokój” – jeden z dziesięciu. W każdym z nich prezentować się będą wystawcy – szkoły wyższe, językowe, organizatorzy kursów i inne instytucje edukacyjne. Wchodząc tam można będzie wziąć udział w chacie z przedstawicielami tych organizacji, zadać im pytania na forum i dokładnie zapoznać się z ich ofertą edukacyjną.
W zeszłym roku pierwszą edycję Wirtualnych Targów Edukacyjnych odwiedziło ponad 10 tysięcy gości, którzy nie ruszając się sprzed komputera mieli możliwość poznania oferty około 20 instytucji edukacyjnych. – W tym roku spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania – mówi Marcin Pietras z Communication Partners, odpowiedzialny za organizację targów – bowiem do udziału w targach zgłosiło się więcej organizacji oferujących usługi edukacyjne, a i samo wydarzenie będzie szerzej promowane niż pierwsza edycja.
Sponsorem głównym targów jest Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, natomiast sponsorem tematycznym – Warsaw Executive Master of Business Administration, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu oraz Polski Uniwersytet Wirtualny. Patronami medialnymi targów są: Onet.pl, Rzeczpospolita, Wprost Online, Nauka.pl i Eurostudent.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.