Wymagania prawne, wątpliwości skarbowe, etapy i koszty wdrożeniowe
6-7 maja, Hotel Le Royal Meridien Bristol, Warszawa
Wszyscy obecnie szukamy oszczędności. E-faktura to rozwiązanie, które w bardzo dużym stopniu wpływa na oszczędności w firmie, a co za tym idzie, na podniesienie efektywności pracy działów finansowego, administracyjnego i logistyki. Konferencja „E-faktura na przykładach” to ostatni moment, aby jeszcze przed obowiązkowym rozliczeniem z ZUS (1 lipca 2009) poznać etapy wdrożenia e-faktury poprzez zastosowanie e-podpisu i systemu EDI i zobaczyć krok po kroku, jak zrobili to inni. Udział w konferencji pozwoli ominąć pułapki wdrożeniowe, eksperci zaprezentują także najlepsze, sprawdzone rozwiązania i przedstawią ich przybliżone koszty.
Gość specjalny: Artur Wieńsko – II Mazowiecki Urząd Skarbowy.
Jak właściwie przygotować się do wdrożenia e-faktury zaprezentują Tabak Polska i Rossmann.
Najczęstsze pułapki i sprawdzone rozwiązania pokażą UPC Polska, Makro Cash and Carry i Reckitt Benckiser.
Kluczowe, prawne i podatkowe aspekty e-fakturowania przedstawią eksperci z Kancelarii Prawnej Grynhoff Woźny Maliński oraz Ernst & Young.
Jak przekonać klientów do korzystania z e-faktury zaprezentuje BillBird.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Klimkiewicz – Project Manager
tel.+48 12 350 54 00
fax. +48 12 350 54 01
e-mail: [email protected]
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.