Podczas III Konferencji CzasNaE-Biznes zorganizowanej z okazji 10-lecia CNEB.pl, praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze. Dla czytelników e-biznes.pl przygotowano 20 proc. zniżki.
Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, start-upom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze.
Aby e-biznes był dochodowy, konieczne jest posiadanie kilku kluczowych kompetencji:
- sprzedaż – osobista i w ujęciu strategicznym, czyli generowanie dochodów
- zarządzanie ludźmi i outsourcing – bo samemu można robić e-biznes tylko do pewnego momentu
- inwestowanie w projekty i pozyskiwanie pieniędzy od zewnętrznych inwestorów
- systematyzowanie biznesu – czyli tworzenie procedur, dzięki którym zamienimy samozatrudnienie na biznes
- wchodzenie na nowe rynki, w tym zagraniczne
- budowanie sieci partnerów
Dlatego prelegentami na III Konferencji CzasNaE-Biznes będą praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem, którzy posiadają te cechy i udowodnili, że potrafią zarabiać pieniądze w Internecie.
- Paweł Fornalski – współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
- Krzysztof Jarecki – od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender; opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
- Marcin Matuszewski – twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
- Piotr Michalak – twórca agencji Ententa.pl specjalizującą się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
- dr Dariusz Świerk – trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl; opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych;
Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez pięć lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski, organizator konferencji, opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.
Konferencja przeznaczona jest dla firm i osób, które poza obecnością w Interencie zainteresowane są przede wszystkim generowanie dużych zysków z e-biznesu. Wszystkie wykłady będą skupione wokół idei budowania dochodowego e-biznesu.
Konferencja odbędzie się w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. Będzie też transmitowana w Internecie. W cenie 127 zł za udział w Konferencji przewidziano dodatkowo:
- szereg wartościowych bonusów,
- przerwy kawowe i wyżywienie przez cały dzień,
- możliwość alternatywnego udziału on-line
Dla wszystkich czytelników e-biznes.pl organizator przygotował zniżkę 20% dostępną przez specjalną stronę http://www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/ebiznespl
Więcej informacji na stronie konferencji KonferencjaCNEB.pl
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.