III Konferencja CzasNaE-Biznes

Opublikowano: 13 września 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Podczas III Konferencji CzasNaE-Biznes zorganizowanej z okazji 10-lecia CNEB.pl, praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze. Dla czytelników e-biznes.pl przygotowano 20 proc. zniżki.

Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, start-upom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze.

III Konferencja CzasNaE-Biznes 1

Aby e-biznes był dochodowy, konieczne jest posiadanie kilku kluczowych kompetencji:

  1. sprzedaż – osobista i w ujęciu strategicznym, czyli generowanie dochodów
  2. zarządzanie ludźmi i outsourcing – bo samemu można robić e-biznes tylko do pewnego momentu
  3. inwestowanie w projekty i pozyskiwanie pieniędzy od zewnętrznych inwestorów
  4. systematyzowanie biznesu – czyli tworzenie procedur, dzięki którym zamienimy samozatrudnienie na biznes
  5. wchodzenie na nowe rynki, w tym zagraniczne
  6. budowanie sieci partnerów

Dlatego prelegentami na III Konferencji CzasNaE-Biznes będą praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem, którzy posiadają te cechy i udowodnili, że potrafią zarabiać pieniądze w Internecie.

  • Paweł Fornalski – współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
  • Krzysztof Jarecki – od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender; opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
  • Marcin Matuszewski – twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
  • Piotr Michalak – twórca agencji Ententa.pl specjalizującą się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
  • dr Dariusz Świerk – trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl; opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych;

Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez pięć lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski, organizator konferencji, opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.

Konferencja przeznaczona jest dla firm i osób, które poza obecnością w Interencie zainteresowane są przede wszystkim generowanie dużych zysków z e-biznesu. Wszystkie wykłady będą skupione wokół idei budowania dochodowego e-biznesu.

Konferencja odbędzie się w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. Będzie też transmitowana w Internecie. W cenie 127 zł za udział w Konferencji przewidziano dodatkowo:

  • szereg wartościowych bonusów,
  • przerwy kawowe i wyżywienie przez cały dzień,
  • możliwość alternatywnego udziału on-line

Dla wszystkich czytelników e-biznes.pl organizator przygotował zniżkę 20% dostępną przez specjalną stronę http://www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/ebiznespl

Więcej informacji na stronie konferencji KonferencjaCNEB.pl

Dawid ZarazińskiIII Konferencja CzasNaE-Biznes

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.