Podczas III Konferencji CzasNaE-Biznes zorganizowanej z okazji 10-lecia CNEB.pl, praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze. Dla czytelników e-biznes.pl przygotowano 20 proc. zniżki.
Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, start-upom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze.
Aby e-biznes był dochodowy, konieczne jest posiadanie kilku kluczowych kompetencji:
- sprzedaż – osobista i w ujęciu strategicznym, czyli generowanie dochodów
- zarządzanie ludźmi i outsourcing – bo samemu można robić e-biznes tylko do pewnego momentu
- inwestowanie w projekty i pozyskiwanie pieniędzy od zewnętrznych inwestorów
- systematyzowanie biznesu – czyli tworzenie procedur, dzięki którym zamienimy samozatrudnienie na biznes
- wchodzenie na nowe rynki, w tym zagraniczne
- budowanie sieci partnerów
Dlatego prelegentami na III Konferencji CzasNaE-Biznes będą praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem, którzy posiadają te cechy i udowodnili, że potrafią zarabiać pieniądze w Internecie.
- Paweł Fornalski – współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
- Krzysztof Jarecki – od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender; opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
- Marcin Matuszewski – twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
- Piotr Michalak – twórca agencji Ententa.pl specjalizującą się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
- dr Dariusz Świerk – trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl; opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych;
Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez pięć lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski, organizator konferencji, opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.
Konferencja przeznaczona jest dla firm i osób, które poza obecnością w Interencie zainteresowane są przede wszystkim generowanie dużych zysków z e-biznesu. Wszystkie wykłady będą skupione wokół idei budowania dochodowego e-biznesu.
Konferencja odbędzie się w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. Będzie też transmitowana w Internecie. W cenie 127 zł za udział w Konferencji przewidziano dodatkowo:
- szereg wartościowych bonusów,
- przerwy kawowe i wyżywienie przez cały dzień,
- możliwość alternatywnego udziału on-line
Dla wszystkich czytelników e-biznes.pl organizator przygotował zniżkę 20% dostępną przez specjalną stronę http://www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/ebiznespl
Więcej informacji na stronie konferencji KonferencjaCNEB.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.