Społecznościowy serwis muzyczny iLike ułatwia internautom poznawanie nowych artystów. Jego kolejna wersja umożliwia odsłuchiwanie pełnych wersji utworów (dotychczas limit wynosił 30 sekund). Obsługuje także nową platformę reklamową.
Pierwsza funkcja upodabnia iLike do społecznościowego radia last.fm. Muzycznej zawartości dostarcza witryna Rhapsody. Utwory są dostępne nie tylko w głównym serwisie, ale także poprzez aplikacje działające w innych popularnych projektach web-2.0-owych (Facebook, MySpace, Bebo, hi5).
Podobnie jak w last.fm, gdzie każdego użytkownika obowiązuje limit odsłuchań pojedynczego utworu, w iLike internauta może zapoznać się jedynie z 25 pełnymi wersjami piosenek miesięcznie. Potem pozostaje wykupienie abonamentu Rhapsody lub powrót do 30-sekundowych próbek.
Drugim ważnym usprawnieniem w iLike jest nowa platforma reklamowa. Pozwala ona reklamodawcom na targetowanie przekazów marketingowych z uwzględnieniem muzycznych gustów użytkowników serwisu, koncertów, w których takie osoby brały udział czy regionu, w jakim mieszkają. W reklamach jest miejsce zarówno na przekazy audio, jak i wideo.
Mimo zwiększającej się liczby podobieństw między czołowymi serwisami muzycznymi (last.fm, imeem, iLike) nadal można zaobserwować poważne różnice w modelach biznesowych. Najbardziej tradycyjny charakter ma właśnie last.fm, a najszybciej rozwija się imeem. ILike ma szansę stać się czarnym koniem w tej stawce.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.