Oprócz informacji o marce ’Srebrna Łyżeczka’ i dokładnego opisu poszczególnych produktów, Internauci znajdą wiadomości dotyczące cukru – jego historii, właściwości odżywczych, sposobów produkcji, walorów smakowych poszczególnych odmian itd.
W dziale 'Cukiernia Srebrnej Łyżeczki’ zamieszczone są przepisy na przeróżne słodkości, praktyczne porady kulinarne i ciekawostki. Użytkownicy mogą oceniać przepisy i przesyłać je do znajomych za pośrednictwem wygodnej funkcji 'poleć stronę’. Witryna wzbogacona jest licznymi smakowitymi zdjęciami, zawiera również słowniczek i obszerny dział FAQ z odpowiedziami na 'cukrowe’ pytania. Całość serwisu dostępna jest w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Podobnie jak większość witryn projektowanych i wykonywanych przez IMPartner, serwis srebrnalyzeczka.pl został oparty o autorski system Jet.CMS, umożliwiający Klientom bardzo łatwą edycję tekstów i samodzielne zarządzanie treściami na stronie.
'Jesteśmy zadowoleni z przebiegu i efektów naszej współpracy. Dzięki kreatywności i doświadczeniu firmy IMPartner oraz wysokiej jakości obsługi, powstała przyjazna i łatwa w obsłudze witryna naszych produktów.’ – mówi Iwona Pater, Marketing Manager BSO Polska – 'Zadaniem nowej strony internetowej Srebrnej Łyżeczki jest przybliżenie użytkownikom produktów cukrowych naszej marki w niebanalnej i lekkiej formie. Jako dodatkowy cel postawiliśmy sobie przedstawienie mało znanych, ale interesujących faktów, porad praktycznych i ciekawostek związanych z cukrem. Wszystko to i znacznie więcej można znaleźć na uruchomionej właśnie stronie. Serdecznie zapraszamy do jej odwiedzenia.’
Serwis stworzony został na zlecenie BSO Polska Sp. z o.o., producenta cukru marki 'Srebrna Łyżeczka’ przez IMPartner.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.