Impel Job Service – spółka z Grupy Impel, specjalizująca się w usługach pracy czasowej oraz pośrednictwa pracy – uruchomiła mobilne biuro rekrutacji o nazwie „Przystanek Praca”. Dzięki niemu spółka planuje dotrzeć z ofertą pracy przede wszystkim do osób z małych miejscowości i wsi, w których występuje wysoki wskaźnik bezrobocia. W maju ruszył pilotażowy program na terenie województwa dolnośląskiego.
Mobilne biuro rekrutacyjne jest to system aktywnej rekrutacji polegający na prowadzeniu spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy bezpośrednio w ich miejscu zamieszkania. W mobilnym biurze będzie można zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy, porozmawiać z konsultantem personalnym, który przedstawi pełną informację na temat oferowanych miejsc pracy oraz udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania kandydatów. Mobilne biura będą codziennie odwiedzały małe miejscowości, zgodnie z określonym rozkładem jazdy, a o swoim przybyciu będą informowały charakterystycznym dźwiękiem.
W mobilnym biurze rekrutacyjnym znajdą się oferty pracy zarówno Impel Job Service, jak również innych pracodawców z danego regionu, którym spółka taką usługę proponuje. Za pośrednictwem „Przystanku Praca”, wykorzystując kontakt bezpośredni, każdy pracodawca będzie mógł dotrzeć do małych miejscowości ze swoją ofertą pracy.
„W ciągu kilku ostatnich lat rynek pracodawcy, przeobraził się w rynek pracownika. Wiele branż skarży się, że poważną przeszkodą w ich rozwoju jest brak pracowników. Aby dotrzeć do potencjalnych kandydatów trzeba dziś szukać niekonwencjonalnych rozwiązań. Dodatkowo z naszych badań wynika, że w przypadku pracowników produkcyjnych, umieszczanie ogłoszeń o pracę np. w gazetach, jest nieskuteczne. Do 45% z nich ogłoszenia prasowe nie docierają w ogóle, a aż 63 % kandydatów nie ma ochoty wertować ogłoszeń w gazetach, ze względu na zbyt dużą, ich zdaniem, ilość tych ofert. 77% kandydatów, spełniających wszystkie wymagania, nie odpowiada na ofertę pracy m.in. ze względu na konieczność sporządzenia dokumentów aplikacyjnych, zaniżoną samoocenę, czy utrudniony dostęp i nieumiejętność posługiwania się internetem i komputerem. Badania te uświadomiły nam, że aby osiągnąć zamierzone rezultaty, firma rekrutacyjna powinna stawiać na kontakty bezpośrednie z potencjalnymi kandydatami” – mówi Piotr Piątek, Prezes Impel Job Service.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.