Impuls BPSC w motoryzacji

Opublikowano: 21 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

BPSC SA wdroży system Impuls w firmie Części TIR Chlebek, dostawcy części do zachodnich samochodów ciężarowych, autobusów i naczep. Nowe oprogramowanie ma przede wszystkim wspomóc procesy logistyczno – magazynowe i ułatwić planowany rozwój sieci sprzedaży spółki.

W tej chwili poza centralą, obsługującą przede wszystkim klientów hurtowych, firma posiada jeden oddział, który obsługuje klientów detalicznych. W najbliższych latach spółka planuje powiększenie liczby oddziałów.

Zakładany rozwój sieci sprzedaży był jednym z ważniejszych czynników, które zadecydowały o podjęciu decyzji o zakupie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie.

„W pewnym momencie okazało się, że dalszy rozwój firmy nie jest możliwy bez wsparcia ze strony bardziej zaawansowanych narzędzi informatycznych. Wzrosła liczba klientów, wielkość składanych zamówień. Potrzebowaliśmy szybszego dostępu do odpowiednio przygotowanych danych na temat wielkości i struktury sprzedaży oraz wsparcia procesów realizacji zamówień i zakupów towarów. Ponadto w związku z planami poszerzenia sieci sprzedaży szukaliśmy systemu, który byłby przygotowany do pracy w strukturach wieloodziałowych i integrował informacje w obrębie całej firmy” – mówi Henryk Chlebek, właściciel spółki.

Dzięki wdrożeniu systemu Impuls BPSC firma uzyska możliwość precyzyjnej kontroli kosztów prowadzonej działalności oraz szybkiej analizy całego procesu sprzedaży i obsługi klienta. Będzie miała pełny dostęp do informacji na temat zakupów poszczególnych klientów, co ułatwi m.in. przygotowywanie akcji promocyjnych i stosowanie efektywnej polityki rabatowej.

System wspomoże także zakupy towarów uwzględniając informacje o aktualnych stanach magazynowych i zamówieniach klientów. Ułatwi to w znacznym stopniu dotrzymanie przyjętych przez firmę 24 godzinnych terminów realizacji zamówienia.

System Impuls BPSC w Części TIR Chlebek wdrożony zostanie w zakresie modułów do obsługi finansów, księgowości i kosztów, kadr i płac, środków trwałych, dystrybucji, gospodarki materiałowej i CRM. Z pakietu korzystać będzie 15 użytkowników.

http://www.bpsc.com.pl

Sylwester KozakImpuls BPSC w motoryzacji

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.