W ramach realizacji najnowszej wersji serwisu Fortis Banku, agencja Infinity Group przeprowadziła badania eyetrackingowe z wykorzystaniem własnego eyetrackera.
W sierpniu tego roku agencja Infinity Group wdrożyła zmodyfikowany serwis korporacyjny Fortis Banku, swojego stałego klienta. Zmiany związane były z fuzją banków Fortis i Dominet. W ramach prac powstały odświeżone layouty, wprowadzono zmiany w strukturze serwisu i prezentacji treści.
Podczas prac nad nowymi rozwiązaniami, przeprowadzone zostały badania eyetrackingowe. Agencja zrealizowała je we własnym zakresie, z wykorzystaniem własnego eyetrackera. Badaniu poddano projekty graficzne strony głównej, podstron produktowych i formularzy. Zostały one zestawione z przykładami z innych serwisów branży finansowej. Na tej podstawie oceniana była atrakcyjność wizualna i przyjazność proponowanych rozwiązań.
Próbę badawczą stanowili przedstawiciele grupy docelowej wybrani pod kątem m.in. wieku, umiejętności korzystania z Internetu i doświadczeń z bankowością elektroniczną. Badania z użyciem eyetrackera wspomogły indywidualne wywiady pogłębione z respondentami. Wyniki pozwoliły na określenie mocnych i słabych stron poszczególnych layoutów. Ta wiedza wykorzystana została na dalszych etapach pracy nad serwisem.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!