Informacje o giełdowych debiutach w Bankier.pl

Opublikowano: 5 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal finansowy Bankier.pl stworzył dział poświęcony nowym emisjom akcji na GPW. Rosnące zainteresowanie czytelników w tym zakresie, m.in. w rezultacie przeprowadzanej emisji akcji PKO BP, skłoniło portal do przygotowania dla inwestorów prawdziwego kompendium wiedzy z zakresu emisji akcji na rynku pierwotnym.

Wychodząc naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu ofertami spółek z rynku pierwotnego Bankier.pl postanowił przygotować specjalny dział poświęcony ofertom spółek z rynku pierwotnego. Zgromadzone tam informacje mają pomóc osobom zainteresowanym kupnem akcji na rynku pierwotnym w dokonaniu właściwego wyboru oferty publicznej.

‚Dział poświęcony rynkowi pierwotnemu zbiera w całość informacje na temat ofert publicznych i umożliwia inwestorowi znalezienie wszystkich potrzebnych wiadomości w jednym miejscu. W polskich mediach jest niewiele miejsc poświęconych tematyce rynku pierwotnego papierów wartościowych, dlatego jesteśmy przekonani, że przygotowany przez nas dział spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów giełdowych’ – mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor prowadzący Bankier.pl

W dziale poświęconym rynkowi pierwotnemu inwestorzy mogą znaleźć artykuły dotyczące aktualnych ofert publicznych oraz szczegółowe informacje dotyczące konkretnych ofert. Będą to m.in. informacje o liczbie akcji oferowanych do sprzedaży przez spółki, informacje o transzach, cenach emisyjnych, daty rozpoczęcia i zakończenia zapisów na akcje oraz przeprowadzania book-buildingu.

Aby ułatwić inwestorom poruszanie się wśród gąszczu ofert publicznych, na osobnych podstronach prezentowane są informacje o ofertach aktualnie przeprowadzanych, ofertach już zakończonych oraz ofertach planowanych. Dodatkową, przydatną informacją dla inwestorów jest zestawienie cen debiutów spółek na GPW.

http://www.bankier.pl

Sylwester KozakInformacje o giełdowych debiutach w Bankier.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.