Informedia Polska rozpoczyna kampanię pozytywnego wizerunku lobbingu

W dniu 24 lutego br. Informedia Polska uruchomiła nową stronę internetową lobbing.event.pl. Przesłanką do utworzenia strony była chęć walki z niewiedzą i niedoinformowaniem polskiego świata biznesu w kwestii lobbingu oraz potrzeba promocji lobbingu jako zjawiska pozytywnego i potrzebnego.

Przy powstaniu strony, Informedia współpracowała z licznymi przedstawicielami mediów i szeroko rozumianym środowiskiem public relations, które od jakiegoś czasu prowadzi aktywną kampanię na rzecz promocji lobbingu jako jednego z niedocenianych i źle interpretowanych narzędzi public relations.

Termin powstania strony i promocji tego tematu nie jest przypadkowy, zbiega się on bowiem z opracowywaną właśnie ustawą regulującą działalność lobbingową w Polsce. Informedia organizuje też w kwietniu konferencję, na której o roli lobbingu w biznesie dyskutować będą menedżerowie największych polskich firm oraz zaproszeni goście – przedstawiciele przedsiebiorstw i organizacji czynnie popierających ideę lobbingu.

Zarówno strona internetowa jak i konferencja kierowane są głównie do osób zarządzających firmami działającymi w branżach: FMCG, farmaceutycznej, finansowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, motoryzacyjnej oraz dla tych, dla których nowo powstająca ustawa pociągnie za sobą liczne konsekwencje.

Informedia Polska ma nadzieję, że kampania ta przybliży polskim menedżerom ideę lobbingu oraz pozwoli zmienić fałszywy wizerunek lobbysty. Organizatorzy liczą również na to, że polskie media przyłączą się do akcji, a szeroka dyskusja na ten temat sprawi, że powstająca właśnie ustawa spełni oczekiwania lobbystów.

http://www.informedia-polska.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top