Infovide audytorem wdrożenia w Wavin Metalplast Buk i Arot Polska

Opublikowano: 7 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma Infovide przeprowadziła audyt wdrożenia systemu Microsoft Business Solution Axapta w Wavin Metalplast Buk. Projekt trwał dwa lata. Został zakończony w 2004 roku.

Infovide zapewniła pomoc w zbudowaniu formalnej organizacji struktur projektowych dla implementacji systemu. Prowadząc audyt, konsultanci Infovide zidentyfikowali czynniki ryzyka wdrożenia całego systemu i odpowiednio wczesnego reagowania na zagrożenia związane z powodzeniem wdrożenia. Ponadto na bieżąco doradzali przy kwestiach spornych w trakcie implementacji.

Wdrożenie systemu zgodnie z przyjętymi przez Zarząd firmy Wavin założeniami było możliwe dzięki pełnemu zaangażowaniu Zespołu Wdrożeniowego prowadzonego przez Macieja Richtera i Roberta Zięcika. Determinacja w terminowym i zgodnym z przyjętym systemem zapewnienia jakości wykonywaniu zadań pozwoliła na produkcyjne uruchomienie systemu Axapta od stycznia 2004 w pełnym, założonym zakresie, zarówno w centrali firmy w Buku, jak i we wszystkich oddziałach na terenie całej Polski oraz w firmie powiązanej – Arot Polska – stwierdził Piotr Kuboszek, audytor projektu ze strony Infovide.

Celem wynajęcia zewnętrznej firmy doradczej było podniesienie naszego poziomu bezpieczeństwa. Przy tak dużym projekcie, jakim jest wdrożenie całego nowego systemu ERP, niepowodzenie nawet części zadań może mieć bardzo kosztowne konsekwencje. Dzięki sprawnemu zarządzaniu projektem zakończyliśmy prace w założonym czasie i budżecie. Konsultanci z Infovide pomogli uniknąć ryzyka związanego z projektem, a poprzez transfer wiedzy, który był wartością dodaną, przygotowali nasz zespół do lepszego prowadzenia projektów w przyszłości – powiedział Maciej Richter, koordynator projektu w WMB.

http://www.infovide.pl

Sylwester KozakInfovide audytorem wdrożenia w Wavin Metalplast Buk i Arot Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.