Firma Infovide dokonała analizy technicznej wdrożenia platformy EAI w oparciu o narzędzia webMethods 6 dla PTK Centertel. Współpraca objęła także instalację, konfigurację środowiska informatycznego, testowego i produkcyjnego dla webMethods 6. Dzięki wdrożeniu, PTK Centertel skróci czas odpowiedzi na usługi oferowane abonentom takie jak weryfikacja danych abonenta czy aktywacja numeru.
Infovide zrealizowało pierwszy projekt integracyjny w Polsce oparty o narzędzia webMethods, wprowadzający platformę EAI. Głównym celem przedsięwzięcia było zbudowanie architektury platformy integracyjnej oraz opracowanie standardu aplikacji. Ponadto eksperci Infovide testowali technologię pod kątem wyznaczonych kryteriów wydajnościowych i funkcjonalnych samej platformy.
Efektem wdrożenia była optymalizacja procesów zachodzących między różnymi, heterogenicznymi systemami i środowiskami sprzętowo-programowymi, co w konsekwencji oznacza skrócenie czasu odpowiedzi na usługi oferowaną abonentom PTK Centertel.
Zależało nam na uporządkowaniu procesu obsługi klienta i maksymalnym dostosowaniu architektury IT do ich potrzeb. Wdrożenie wpłynie pozytywnie przede wszystkim na czas i koszty wdrażania nowych ofert dzięki ponownemu wykorzystywaniu istniejących komponentów. Rozwiązanie zwiększa przejrzystość i poprawia kontrolę jakości usług dodanych świadczonych naszym abonentom. – powiedział Konrad Kobylecki, Dyrektor Pionu Technologii Informatycznych w PTK Centertel.
Skuteczne konkurowanie na rynku telekomunikacyjnym wymaga wprowadzenia mechanizmów skracających czas realizacji procesów biznesowych, a w szczególności obsługi klienta – powiedział Borys Stokalski, prezes zarządu Infovide S.A. Zalety wdrożenia platformy integracyjnej można dostrzec w warunkach silnej gry konkurencyjnej. Właśnie z taką sytuacją mamy do czynienia na rynku telekomunikacyjnym i bankowym, gdzie prowadziliśmy tego typu projekty.
Jednym z warunków sukcesu projektu było przekazanie szczegółowych informacji na temat pracochłonności systemu. W ten sposób pracownicy PTK Centertel dowiedzieli się, ile czasu powinno zajmować budowanie funkcjonalności w kontekście kolejnych projektów. Innym ważnym rezultatem prac nad systemem była kwestia określenia zasad dla tzw. „capacity planning”, czyli planowania rozwoju konfiguracji sprzętowej
i programowej pod budowany system.
Projekt trwał 3 miesiące. W tym czasie wypracowano metodykę i standard budowy aplikacji pod inne systemy, z których PTK Centertel będzie korzystać w trakcie realizacji kolejnych projektów. Praca nad implementacją platformy EAI zakończyła się w czerwcu 2003 roku.
Współpraca Infovide oraz PTK Centertel rozpoczęła się już w 1999 roku. Wspólnie zrealizowano kilka dużych projektów informatycznych. Dotychczas eksperci Infovide wspierali firmę w opracowaniu i weryfikacji zasad nadzoru Biura Projektów w PTK Centertel.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.