Firma Infovide dokonała analizy technicznej wdrożenia platformy EAI w oparciu o narzędzia webMethods 6 dla PTK Centertel. Współpraca objęła także instalację, konfigurację środowiska informatycznego, testowego i produkcyjnego dla webMethods 6. Dzięki wdrożeniu, PTK Centertel skróci czas odpowiedzi na usługi oferowane abonentom takie jak weryfikacja danych abonenta czy aktywacja numeru.
Infovide zrealizowało pierwszy projekt integracyjny w Polsce oparty o narzędzia webMethods, wprowadzający platformę EAI. Głównym celem przedsięwzięcia było zbudowanie architektury platformy integracyjnej oraz opracowanie standardu aplikacji. Ponadto eksperci Infovide testowali technologię pod kątem wyznaczonych kryteriów wydajnościowych i funkcjonalnych samej platformy.
Efektem wdrożenia była optymalizacja procesów zachodzących między różnymi, heterogenicznymi systemami i środowiskami sprzętowo-programowymi, co w konsekwencji oznacza skrócenie czasu odpowiedzi na usługi oferowaną abonentom PTK Centertel.
Zależało nam na uporządkowaniu procesu obsługi klienta i maksymalnym dostosowaniu architektury IT do ich potrzeb. Wdrożenie wpłynie pozytywnie przede wszystkim na czas i koszty wdrażania nowych ofert dzięki ponownemu wykorzystywaniu istniejących komponentów. Rozwiązanie zwiększa przejrzystość i poprawia kontrolę jakości usług dodanych świadczonych naszym abonentom. – powiedział Konrad Kobylecki, Dyrektor Pionu Technologii Informatycznych w PTK Centertel.
Skuteczne konkurowanie na rynku telekomunikacyjnym wymaga wprowadzenia mechanizmów skracających czas realizacji procesów biznesowych, a w szczególności obsługi klienta – powiedział Borys Stokalski, prezes zarządu Infovide S.A. Zalety wdrożenia platformy integracyjnej można dostrzec w warunkach silnej gry konkurencyjnej. Właśnie z taką sytuacją mamy do czynienia na rynku telekomunikacyjnym i bankowym, gdzie prowadziliśmy tego typu projekty.
Jednym z warunków sukcesu projektu było przekazanie szczegółowych informacji na temat pracochłonności systemu. W ten sposób pracownicy PTK Centertel dowiedzieli się, ile czasu powinno zajmować budowanie funkcjonalności w kontekście kolejnych projektów. Innym ważnym rezultatem prac nad systemem była kwestia określenia zasad dla tzw. „capacity planning”, czyli planowania rozwoju konfiguracji sprzętowej
i programowej pod budowany system.
Projekt trwał 3 miesiące. W tym czasie wypracowano metodykę i standard budowy aplikacji pod inne systemy, z których PTK Centertel będzie korzystać w trakcie realizacji kolejnych projektów. Praca nad implementacją platformy EAI zakończyła się w czerwcu 2003 roku.
Współpraca Infovide oraz PTK Centertel rozpoczęła się już w 1999 roku. Wspólnie zrealizowano kilka dużych projektów informatycznych. Dotychczas eksperci Infovide wspierali firmę w opracowaniu i weryfikacji zasad nadzoru Biura Projektów w PTK Centertel.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.