Infovide współpracuje ze Szkołą Liderów

Opublikowano: 21 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W tym roku odbędzie się już XI edycja Szkoły w dniach 1 – 10 września w ośrodku szkoleniowym pod Warszawą. Skierowana jest do osób w wieku 19-30 lat, zaangażowanych w działalność społeczną lub polityczną w różnego rodzaju organizacjach pozarządowych, samorządach i innych inicjatywach obywatelskich.

Infovide S.A. współpracuje z XI Letnią Szkołą Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oferując czas i kompetencje swoich pracowników, pomagając w promocji Szkoły, a także uczestnicząc w procesie rekrutacji jej uczestników. Pracownicy Infovide S.A. pomagają w tworzeniu programu Szkoły i poprowadzą wykłady, w tym z dziedziny zarządzania projektem.

W czasie jedenastej już edycji Szkoły Letniej, której główną częścią są warsztaty, uczestnicy będą poznawać zasady pracy zespołowej, podstaw promocji, komunikacji społecznej, zarządzania projektem. Na zakończenie przygotują własne projekty kampanii społecznych lub politycznych. Odbędą się także spotkania ze znanymi politykami, działaczami społecznymi i liderami biznesu, a także debaty w stylu oksfordzkim.

Szkoła Letnia jest organizowana we współpracy z firmami zrzeszonymi w Komitecie Sterującym Global Compact, w ramach którego Stowarzyszenie wsparły oprócz Infovide S.A.: BP Poland Sp. z o.o., DaimlerChrysler Automotive Polska, Danone, Deutsche Bank Polska S.A., Ericsson, Johnson&Johnson, PricewaterhouseCoopers oraz Unilever. Sponsorami XI Szkoły Letniej są: również: Siemens Sp.z o.o. Fundacja im. Lancokorońskich, Gibson Charitable Trust, Fundacja Adenauera. Szkoła odbywa się również dzięki stałemu wsparciu fundacji im. Stefana Batorego i Banku PKO BP.

http://www.infovide.pl
http://www.szkola-liderow.pl

Sylwester KozakInfovide współpracuje ze Szkołą Liderów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.