Centrum Wiedzy jest pierwszym w Polsce niekomercyjnym wortalem
o zarządzaniu i ekonomii. W ramach współpracy Infovide będzie dostarczać do serwisu artykuły i prace badawcze własnych ekspertów na tematy związane z zarządzaniem.
Wortal Centrum Wiedzy jest skierowany do studentów szkół ekonomicznych, praktyków zarządzania oraz wszystkich osób poszukujących informacji na ten temat. Inicjatorami serwisu są Szkoła Główna Handlowa oraz organizacja studencka AIESEC. W ramach współpracy Infovide będzie dostarczać artykuły i prace badawcze własnych ekspertów na tematy związane z zarządzaniem.
„Nadrzędnym celem projektu jest ułatwienie studentom i innym osobom zainteresowanym zarządzaniem, dostępu do najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania organizacjami. Chcemy rozszerzyć współpracę ze środowiskami akademickimi, ponieważ jesteśmy zainteresowani pozyskiwaniem młodych, ambitnych absolwentów szkół wyższych do pracy w naszej firmie” – wyjaśnia Justyna Forystek, communication manager Infovide.
„Pragnąc zachować wysoki poziom merytoryczny artykułów publikowanych w serwisie Centrum Wiedzy, zwracamy się z propozycją współpracy przy jego tworzeniu do najbardziej uznanych instytucji i firm polskiego rynku. Firma Infovide była jedną z pierwszych, którą zaprosiliśmy do współpracy. Bardzo nam miło, że nasza oferta spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem i Infovide zdecydowało się aktywnie zaangażować w budowę serwisu” – tłumaczy Piotr Kocjan, prezydent komitetu organizacyjnego Centrum Wiedzy.
Użytkownicy serwisu Centrum Wiedzy otrzymują do dyspozycji m.in. bazy artykułów, katalog stron www poświęconych zarządzaniu, recenzje wybranych książek oraz informacje o interesujących wydarzeniach akademickich.
Wkrótce zarejestrowani użytkownicy będą mogli wymieniać poglądy na forach dyskusyjnych, oceniać publikowane artykuły, korzystać ze słownika biznesowego oraz otrzymywać newsletter z informacjami o nowościach w serwisie. Z ankiet przeprowadzonych przez AIESEC wśród studentów wynika, że aż 97 proc. wyraziło duże zainteresowanie tego typu wortalem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.