Infovide współtwórcą serwisu studenckiej organizacji AIESEC

Opublikowano: 28 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Centrum Wiedzy jest pierwszym w Polsce niekomercyjnym wortalem
o zarządzaniu i ekonomii. W ramach współpracy Infovide będzie dostarczać do serwisu artykuły i prace badawcze własnych ekspertów na tematy związane z zarządzaniem.

Wortal Centrum Wiedzy jest skierowany do studentów szkół ekonomicznych, praktyków zarządzania oraz wszystkich osób poszukujących informacji na ten temat. Inicjatorami serwisu są Szkoła Główna Handlowa oraz organizacja studencka AIESEC. W ramach współpracy Infovide będzie dostarczać artykuły i prace badawcze własnych ekspertów na tematy związane z zarządzaniem.

„Nadrzędnym celem projektu jest ułatwienie studentom i innym osobom zainteresowanym zarządzaniem, dostępu do najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania organizacjami. Chcemy rozszerzyć współpracę ze środowiskami akademickimi, ponieważ jesteśmy zainteresowani pozyskiwaniem młodych, ambitnych absolwentów szkół wyższych do pracy w naszej firmie” – wyjaśnia Justyna Forystek, communication manager Infovide.

„Pragnąc zachować wysoki poziom merytoryczny artykułów publikowanych w serwisie Centrum Wiedzy, zwracamy się z propozycją współpracy przy jego tworzeniu do najbardziej uznanych instytucji i firm polskiego rynku. Firma Infovide była jedną z pierwszych, którą zaprosiliśmy do współpracy. Bardzo nam miło, że nasza oferta spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem i Infovide zdecydowało się aktywnie zaangażować w budowę serwisu” – tłumaczy Piotr Kocjan, prezydent komitetu organizacyjnego Centrum Wiedzy.

Użytkownicy serwisu Centrum Wiedzy otrzymują do dyspozycji m.in. bazy artykułów, katalog stron www poświęconych zarządzaniu, recenzje wybranych książek oraz informacje o interesujących wydarzeniach akademickich.

Wkrótce zarejestrowani użytkownicy będą mogli wymieniać poglądy na forach dyskusyjnych, oceniać publikowane artykuły, korzystać ze słownika biznesowego oraz otrzymywać newsletter z informacjami o nowościach w serwisie. Z ankiet przeprowadzonych przez AIESEC wśród studentów wynika, że aż 97 proc. wyraziło duże zainteresowanie tego typu wortalem.

Sylwester KozakInfovide współtwórcą serwisu studenckiej organizacji AIESEC

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.