INKsearch otrzymuje ponad 2 miliony na rozwój

Są obecni w ponad 30 państwach, a ich misją jest zrewolucjonizowanie rynku tatuażu. Ten potencjał ponownie doceniły Fundusze KnowledgeHub i Czysta3.VS inwestując w polski startup INKsearch 2,1 miliona zł. Założyciele platformy zamierzają przeznaczyć pieniądze na ekspansję oraz inwestycję w sztuczną inteligencję

Rewolucja w świecie tatuaży

INKsearch to system rezerwacji dla studiów tatuażu i platforma bookingowa łącząca artystów, salony tatuażu i klientów z całego świata. Przez ostatnie 2 lata polski startup mocno zrewolucjonizował tę branżę. W 2020 roku z platformy skorzystało pół miliona użytkowników, a w pierwszej połowie 2021 r. ich liczba wzrosła o 300 tys. Do końca roku współzałożyciele chcą pozyskać do 1,2 mln nowych użytkowników. Od momentu założenia spółki w 2018 roku jest ona wyceniana na 10 mln zł. Inwestycja Funduszy KnowledgeHub i Czysta3.VS pozwoli rozszerzyć działalność firmy o kolejne rynki i wprowadzić zaawansowane technologie: AI oraz dedykowany do zarządzania studiem tatuażu system CRM.

Chcemy, aby zagraniczni artyści poznali możliwości, jakie oferuje INKsearch.co. Digitalizujemy branżę, która obecnie nie ma dedykowanego software’u dla siebie. Jest to ogromny potencjał do zagospodarowania, który chcemy wypełnić – mówi Mat Łagowski, prezes i współzałożyciel INKsearch.co. Umowa inwestycyjna została podpisana 7 lipca 2021 roku.

INKsearch

Platforma INKsearch prężnie się rozwija, zyskując miano największej polskiej witryny o charakterze marketplace, odpowiadając na potrzeby klientów, artystów oraz właścicieli salonów tatuażu. Założyciele INKsearch jako pierwsi w Europie wprowadzili wirtualną konsultację online w tej branży. Obecnie trwają intensywne prace nad wdrożeniem systemu CRM dedykowanego studiom tatuażu, który ułatwi ich właścicielom i menadżerom zarządzanie tymi lokalami. 

Ważna premiera jeszcze w sierpniu

Polski startup pracuje również nad stworzeniem nowatorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji Al, które będzie z jeszcze większą skutecznością selekcjonować i dobierać projekty tatuaży, dopasowując je do potrzeb klienta na podstawie m.in. zdjęć przeglądanych przez niego wcześniej inspiracji i projektów.

Większość użytkowników trafia na naszą platformę szukając inspiracji. Takie osoby nie znają się na technikach i stylach, więc liczą na profesjonalne doradztwo. Dlatego pracujemy nad wdrożeniem sztucznej inteligencji do wyszukiwarki INKsearch. Visual AI, w oparciu o zdjęcia tatuaży, jakie już posiadamy w bazie, będzie rozpoznawała styl, motyw oraz umiejscowienie wzoru, dostarczając użytkownikom wyniki sprofilowane pod kątem ich preferencji, których nie potrafiliby w tak dokładny sposób opisać swojemu tatuatorowi – tłumaczy Sławomir Chojnicki, CTO INKsearch.co.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top