InPost mobile – możliwość śledzenia listów przez komórkę

InPost – pierwszy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – w ramach usprawniania komunikacji z Klientami i zwiększania dostępności do rozwiązań informatycznych wykorzystywanych przez spółkę – uruchomił m.inpost.pl – mobilną wersję serwisu internetowego www.inpost.pl.
Zastosowane przez firmę rozwiązania graficzne i techniczne pozwalają na szybki i tani transfer plików i tym samym łatwy dostęp do takich rozwiązań jak śledzenie wysyłanej korespondencji.

W ramach serwisu www.m.inpost.pl jego użytkownicy mają dostęp do podstawowych informacji o firmie oraz jej usługach i produktach. Największą zaletą nowego rozwiązania jest możliwość śledzenia listów za pomocą telefonu komórkowego. Praktycznym ułatwieniem dla Klientów InPost, korzystających z m.inpost.pl jest również wyszukiwarka Punktów Obsługi Klienta. Aplikacja umożliwia także dostęp do informacji na temat usług świadczonych przez InPost Finanse, takich jak: szybki kredyt, opłata za rachunki czy nadawanie przekazów pieniężnych. Funkcjonalność serwisu mobilnego będzie systematycznie zwiększana i dostosowana do potrzeb użytkowników.

„InPost aktywnie reaguje na wszelkie sygnały płynące z rynku, które dotyczą możliwości udoskonalenia i podwyższenia jakości świadczonych usług. Jesteśmy otwarci na wprowadzanie nowych udogodnień i takich aplikacji informatycznych, które mogą przyczynić się do zwiększenia dostępności naszych usług. Mamy świadomość, że wielu naszych Klientów to ludzie bardzo młodzi – dla nich właśnie dedykowane są innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zakładamy, że łatwa i intuicyjna nawigacja serwisu www.m.inpost.pl zachęci wszystkich naszych Klientów do korzystania z mobilnej wersji serwisu internetowego” – powiedział Rafał Brzoska, prezes Zarządu InPost.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top