Na początku lutego br. Insignia wygrała przetarg na budowę wizerunkowego serwisu internetowego sieci barów SomePlace Else należących do hoteli Sheraton. Zadaniem agencji było kreatywne przygotowanie serwisu przy szczególnym nacisku na sportowy, premiowy charakter klubów oraz unikalny charakter każdej z lokalizacji.
„Insignia pomogła nam odświeżyć markę SomePlace Else. Zaproponowany projekt idealnie nawiązuje do tradycji barów i kluczowych wartości marki SomePlace Else, a jednocześnie prezentuje ją w zupełnie nowej odsłonie. Zależało nam także aby system CMS umożliwiał swobodną pracę i aktualizację wybranych treści użytkownikom bez specjalistycznej wiedzy, a zaprojektowane i wdrożone przez Insignia rozwiązanie idealnie spełniło nasze oczekiwania.” – powiedział Piotr Stempkowski, E-Commerce Manager w Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
Serwis dostępny jest pod adresem www.someplace-else.pl i prezentuje bary SomePlace Else w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Informacje prezentowane są w kilku kategoriach i dotyczą muzyki na żywo, sportu, promocji oraz menu kuchni teksańsko-meksykańskiej, z której znana jest sieć SomePlace Else.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.