Instream Media – start nowej sieci reklamy internetowej

Opublikowano: 30 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na polskim rynku rozpoczyna działalność sieć reklamy in-video Instream Media. Unikatowość oferty Instream Media mają zapewnić niespotykane w ofercie konkurencyjnych podmiotów: portfolio witryn, ekskluzywne grupy celowe oraz duży zasięg treści video.

W ofercie sieci Instream Media znajduje się powierzchnia reklamowa ponad 200 popularnych zagranicznych tytułów, wśród których znajdują się m.in.: nytimes.com, washingtonpost.com, bloomberg.com, wsj.com, glam.com, nba.com, nhl.com, espn.com i wiele, wiele innych. Na czele sieci stanął Tomasz Teodorczyk, który objął stanowisko Managing Directora.

„Upatrujemy naszą znaczącą przewagę rynkową w kilku podstawowych elementach. Jako jedyni w Polsce umożliwiamy emisję kampanii na najbardziej renomowanych witrynach świata. Zważywszy, że dziś konsumpcja mediów online bardzo dynamicznie się zmienia, wychodzimy z propozycją kilkumilionowego  zasięgu wśród polskich użytkowników, którzy coraz częściej poszukują informacji u źródła, na serwisach ogólnoświatowych” – mówi Tomasz Teodorczyk Managing Director Instream Media. „Ponadto po raz pierwszy w Polsce proponujemy tak znaczący zasięg treści video, co umożliwia realizację kampanii zasięgowych i pełne wykorzystanie atutów reklamy video w internecie” – dodaje Teodorczyk.

Instream Media - start nowej sieci reklamy internetowej 1
Skupienie w sieci tak atrakcyjnych witryn z punktu widzenia reklamodawcy, ma pozwalać jednocześnie na dotarcie do bardzo ekskluzywnych grup celowych.

„Korzystając z wieloletniego doświadczenia i znajomości rynku, przygotowaliśmy naszą ofertę w taki sposób aby odpowiadała potrzebom polskich reklamodawców. W ofercie posiadamy zarówno produkty zasięgowe jak i predefiniowane pakiety, dostosowane do oczekiwań reklamowych firm z praktycznie wszystkich liczących się branż. Nasz zespół chętnie przygotuje też indywidualne oferty, zaspokajające potrzeby najbardziej wymagających klientów” – mówi Marcin Hołyst, Senior Account Manager Instream Media. „Jesteśmy gotowi na współpracę zarówno z domami mediowymi, agencjami reklamowymi jak i klientami bezpośrednimi, deklarując najwyższą jakość: obsługi, wsparcia technicznego i consultingu” – dodaje.

Instream Media opiera się na doświadczeniu setek czołowych wydawców zrzeszonych w sieci, którzy przeprowadzili dotychczas tysiące kampanii dla najlepszych brandów świata. Istotną przewagą oferty sieci jest również fakt, iż Polscy użytkownicy zobaczą reklamę na serwisach ogólnoświatowych, w ojczystym języku. Co ma pozwolić na zbudowanie lojalności i przywiązania do marki od samego początku emisji kampanii.

Hanna LaskowskaInstream Media – start nowej sieci reklamy internetowej

Podziel się!

O autorze

hania