Inteligo wciąż postrzegane jest jako pionier i lider bankowości internetowej w Polsce – wynika z ostatnich badań przeprowadzonych przez SMG/Millward Brown na zlecenie Inteligo Financial Services S.A. IFS stawia na dynamiczny rozwój i już wkrótce przedstawi swoją nową ofertę.
Rewitalizacja Inteligo prowadzona jest równolegle ze zmianami w bankowości internetowej PKO BP. Wszystko to dlatego, że dostęp do kont bankowych przez Internet cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów.
21 marca br. nastąpi wyraźne rozdzielenie tradycyjnych rachunków PKO BP z możliwością dostępu do Internetu od oferty konta internetowego Inteligo. Od tego dnia usługi bankowości elektronicznej PKO BP oferowane będą pod marką iPKO, natomiast Inteligo pozostaje jako marka konta wyłącznie internetowego. To element wdrażanej nowej strategii rozwoju bankowości elektronicznej.
Według raportu Gemiusa z grudnia 2007 roku, 36% wszystkich konsumentów to tzw. prosumenci, czyli zaawansowani użytkownicy Internetu, którzy aktywnie poszukują w nim informacji. Ta grupa stale się powiększa. Rozdzielając w PKO BP marki iPKO i Inteligo, chcemy zróżnicować oferty ze względu na różne potrzeby rozwijającej się grupy internautów w Polsce.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.