Intentia tworzy nowy program

Opublikowano: 8 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Intentia International AB, jeden z pięciu największych dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw na świecie, zaprezentowała trzypunktowy program adresowany do przedsiębiorstw średniej wielkości, które korzystają z rozwiązania JDEdwards. Intentia chciałaby w ten sposób ograniczyć obawy wielu klientów tego amerykańskiego dostawcy, wywołane zapowiedzią fuzji firm PeopleSoft i JDEdwards oraz zagrożeniem wrogiego przejęcia przez Oracle.

Nowatorski program firmy Intentia obejmuje elastyczne programy cenowe, „laboratorium konwersji z JDE” oraz „program zachowania kapitału wiedzy”. Celem tej inicjatywy jest uzyskanie większego udziału w rynku oraz zaproponowanie strategii łatwego przejścia na oprogramowanie dla przedsiębiorstw, oferowane przez firmę Intentia. Firma poda dokładne informacje o tym programie w ciągu kilku tygodni. Gdy fuzja firm PeopleSoft i JDE zostanie przeprowadzona, Intentia może stać się największym dostawcą rozwiązań dedykowanych przedsiębiorstwom średniej wielkości.

„Jest to dla nas znakomita okazja do zaoferowania lepszej obsługi dotychczasowym klientom JDEdwards w sytuacji wstrząsu, jaki zwykle towarzyszy tego rodzaju fuzjom” – powiedział Przemysław Wolański, Prezes Zarządu Intentia Polska oraz Dyrektor Zarządzający Intentia NECE (w skład której wchodzą Polska, Czechy i Słowacja). „Nasze podejście polega na rozwijaniu rozwiązania biznesowego dla firm średniej wielkości, w połączeniu z modelem biznesowym ukierunkowanym na klienta. Dzięki temu jesteśmy logicznym partnerem zarówno dla dotychczasowych klientów JDEdwards, jak i firm, które rozważają zakup produktów tej firmy” dodał.

http://www.intentia.com

Sylwester KozakIntentia tworzy nowy program

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.