Interactions Europe wprowadza nową markę i rozszerza profil działania

Opublikowano: 28 stycznia 2016. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę o nazwie Adaptiff i dokonuje istotnych zmian w strukturze. W efekcie  powstają dwa projekty z własną ofertą, profilem oraz zasięgiem działania.

logoNową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe – znany wcześniej format komunikacji natywnej Type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie Amplify. Jest to platforma służąca do kompleksowego zarządzania wszystkimi treściami marketingowymi marki. Amplify pozwala porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach w oparciu o model CPC.

Adaptiff jest produktem sieciowym, skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie kompleksowe projekty z zakresu content marketingu. Oferta Interactions Europe stanowi uzupełnienie kompetencji domów mediowych i agencji interaktywnych w zakresie realizacji kompleksowych projektów content marketingowych, w szczególności w obszarze strategii, tworzenia treści, publikacji treści, zarządzania efektywnością oraz optymalizacji konwersji sprzedażowej. Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe.

Sylwester KozakInteractions Europe wprowadza nową markę i rozszerza profil działania

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.