Interactions Europe

Raport: Reklama natywna 2016 USA – UK – Polska

Europejska sieć komunikacji natywnej Adaptiff (marka zależna od Interactions Europe) przeprowadziła wśród marketerów, przedstawicieli domów mediowych oraz wydawców badanie dotyczące reklamy natywnej. Po raz pierwszy miało ono tak szeroki zakres i objęło trzy główne rynki: Ameryki Północnej (USA), Europy Zachodniej (Wielka Brytania) oraz Europy Środkowo-Wschodniej (Polska).

Interactions Europe otwiera biuro w Słowenii

Sieć reklamy natywnej Interactions Europe otwiera biuro w stolicy Słowenii – Lublanie. Oddziałem pokieruje Iztok Malačič, który będzie odpowiedzialny również za budowę struktur w tym regionie oraz za sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych wydawców i rozwój sieci w regionie obejmującym Włochy i państwa dawnej Jugosławii.

Pretargeting – skuteczna alternatywa dla retargetingu [art. ekspercki]

Czy zdarzyło ci się kupić online jakiś produkt, a potem przez kilka dni z rzędu być bombardowanym na różnych stronach reklamami, które zachęcały cię do zakupu… tego samego produktu? Jeżeli tak, to wiesz już jak nieskuteczny, a zarazem irytujący może być retargeting.

Nowa technologia uwierzytelniająca w Grupie Interia

W kilkunastu serwisach z Grupy Interia zostanie zaimplementowana nowa technologia uwierzytelniająca umożliwiająca dostęp do wrażliwych treści wydawniczych. Partnerem technologicznym jest Interactions Europe, wyłączny operator amerykańskiej technologii type-ins w Europie.

Przewiń do góry