Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, założyła blog pt. “Wgląd w biznesową komunikację zunifikowaną IP”. Blog, prowadzony przez grupę ekspertów technologicznych i biznesowych firmy, obejmuje kategorie „Najlepsze praktyki”, „Centra kontaktowe”, „Korporacyjna telefonia IP”, „Komunikacja korporacyjna”, „Trendy i nowości rynkowe” oraz „Technologie”.
Blog ma charakter edukacyjny. Skierowany jest do menadżerów centrów kontaktowych, dyrektorów IT oraz CIO, a także innych osób profesjonalnie zainteresowanych tematem technologii komunikacyjnych, w tym analityków branżowych, konsultantów, dziennikarzy i innych blogerów.
„Założenie naszego blogu jest proste: chcemy dostarczyć rzetelnej informacji na temat technologii dla komunikacji biznesowej” – powiedział Joe Staples, wiceprezes marketingu Interactive Intelligence. – „Nasi eksperci dzielą się wiedzą o trendach i problemach rynkowych, a także swoimi doświadczeniami w zakresie najlepszych praktyk, zdobytymi podczas tysięcy przeprowadzonych na całym świecie wdrożeń. Natomiast dział „Technologie”, prowadzony przez inżynierów zajmujących się tworzeniem i rozwojem oprogramowania, rozjaśnia aspekty technologiczne, które klientom często wydają się niezrozumiałe.”
Każdy z ekspertów tworzących blog posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży technologii komunikacyjnych i wszechstronne rozeznanie w szerokim zakresie tematów, takich jak protokół SIP, wybieranie wychodzące, wielokanałowy monitoring jakości, softphony, zunifikowana obsługa wiadomości, zarządzanie obecnością i inne. Wcześniejsza praktyka na stanowiskach supervisorów call center, menadżerów IT i konsultantów, sprawia, że potrafią odpowiadać na trudne technologiczne pytania dotyczące aplikacji i zastosowań technologii komunikacyjnych.
„Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie, zdobywane w codziennej pracy przy rozwoju i wdrażaniu technologii komunikacyjnych, zainteresuje czytelników i zachęci ich do obustronnego dialogu. Opinie odbiorców mogą okazać się dla nas bardzo wartościowe” – powiedział Staples.
Strona blogu: tutaj
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.