Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, założyła blog pt. “Wgląd w biznesową komunikację zunifikowaną IP”. Blog, prowadzony przez grupę ekspertów technologicznych i biznesowych firmy, obejmuje kategorie „Najlepsze praktyki”, „Centra kontaktowe”, „Korporacyjna telefonia IP”, „Komunikacja korporacyjna”, „Trendy i nowości rynkowe” oraz „Technologie”.
Blog ma charakter edukacyjny. Skierowany jest do menadżerów centrów kontaktowych, dyrektorów IT oraz CIO, a także innych osób profesjonalnie zainteresowanych tematem technologii komunikacyjnych, w tym analityków branżowych, konsultantów, dziennikarzy i innych blogerów.
„Założenie naszego blogu jest proste: chcemy dostarczyć rzetelnej informacji na temat technologii dla komunikacji biznesowej” – powiedział Joe Staples, wiceprezes marketingu Interactive Intelligence. – „Nasi eksperci dzielą się wiedzą o trendach i problemach rynkowych, a także swoimi doświadczeniami w zakresie najlepszych praktyk, zdobytymi podczas tysięcy przeprowadzonych na całym świecie wdrożeń. Natomiast dział „Technologie”, prowadzony przez inżynierów zajmujących się tworzeniem i rozwojem oprogramowania, rozjaśnia aspekty technologiczne, które klientom często wydają się niezrozumiałe.”
Każdy z ekspertów tworzących blog posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży technologii komunikacyjnych i wszechstronne rozeznanie w szerokim zakresie tematów, takich jak protokół SIP, wybieranie wychodzące, wielokanałowy monitoring jakości, softphony, zunifikowana obsługa wiadomości, zarządzanie obecnością i inne. Wcześniejsza praktyka na stanowiskach supervisorów call center, menadżerów IT i konsultantów, sprawia, że potrafią odpowiadać na trudne technologiczne pytania dotyczące aplikacji i zastosowań technologii komunikacyjnych.
„Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie, zdobywane w codziennej pracy przy rozwoju i wdrażaniu technologii komunikacyjnych, zainteresuje czytelników i zachęci ich do obustronnego dialogu. Opinie odbiorców mogą okazać się dla nas bardzo wartościowe” – powiedział Staples.
Strona blogu: tutaj
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...