Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, założyła blog pt. “Wgląd w biznesową komunikację zunifikowaną IP”. Blog, prowadzony przez grupę ekspertów technologicznych i biznesowych firmy, obejmuje kategorie „Najlepsze praktyki”, „Centra kontaktowe”, „Korporacyjna telefonia IP”, „Komunikacja korporacyjna”, „Trendy i nowości rynkowe” oraz „Technologie”.
Blog ma charakter edukacyjny. Skierowany jest do menadżerów centrów kontaktowych, dyrektorów IT oraz CIO, a także innych osób profesjonalnie zainteresowanych tematem technologii komunikacyjnych, w tym analityków branżowych, konsultantów, dziennikarzy i innych blogerów.
„Założenie naszego blogu jest proste: chcemy dostarczyć rzetelnej informacji na temat technologii dla komunikacji biznesowej” – powiedział Joe Staples, wiceprezes marketingu Interactive Intelligence. – „Nasi eksperci dzielą się wiedzą o trendach i problemach rynkowych, a także swoimi doświadczeniami w zakresie najlepszych praktyk, zdobytymi podczas tysięcy przeprowadzonych na całym świecie wdrożeń. Natomiast dział „Technologie”, prowadzony przez inżynierów zajmujących się tworzeniem i rozwojem oprogramowania, rozjaśnia aspekty technologiczne, które klientom często wydają się niezrozumiałe.”
Każdy z ekspertów tworzących blog posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży technologii komunikacyjnych i wszechstronne rozeznanie w szerokim zakresie tematów, takich jak protokół SIP, wybieranie wychodzące, wielokanałowy monitoring jakości, softphony, zunifikowana obsługa wiadomości, zarządzanie obecnością i inne. Wcześniejsza praktyka na stanowiskach supervisorów call center, menadżerów IT i konsultantów, sprawia, że potrafią odpowiadać na trudne technologiczne pytania dotyczące aplikacji i zastosowań technologii komunikacyjnych.
„Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie, zdobywane w codziennej pracy przy rozwoju i wdrażaniu technologii komunikacyjnych, zainteresuje czytelników i zachęci ich do obustronnego dialogu. Opinie odbiorców mogą okazać się dla nas bardzo wartościowe” – powiedział Staples.
Strona blogu: tutaj
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.