Interactive Intelligence zakłada blog

Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, założyła blog pt. “Wgląd w biznesową komunikację zunifikowaną IP”. Blog, prowadzony przez grupę ekspertów technologicznych i biznesowych firmy, obejmuje kategorie „Najlepsze praktyki”, „Centra kontaktowe”, „Korporacyjna telefonia IP”, „Komunikacja korporacyjna”, „Trendy i nowości rynkowe” oraz „Technologie”.

Blog ma charakter edukacyjny. Skierowany jest do menadżerów centrów kontaktowych, dyrektorów IT oraz CIO, a także innych osób profesjonalnie zainteresowanych tematem technologii komunikacyjnych, w tym analityków branżowych, konsultantów, dziennikarzy i innych blogerów.

„Założenie naszego blogu jest proste: chcemy dostarczyć rzetelnej informacji na temat technologii dla komunikacji biznesowej” – powiedział Joe Staples, wiceprezes marketingu Interactive Intelligence. – „Nasi eksperci dzielą się wiedzą o trendach i problemach rynkowych, a także swoimi doświadczeniami w zakresie najlepszych praktyk, zdobytymi podczas tysięcy przeprowadzonych na całym świecie wdrożeń. Natomiast dział „Technologie”, prowadzony przez inżynierów zajmujących się tworzeniem i rozwojem oprogramowania, rozjaśnia aspekty technologiczne, które klientom często wydają się niezrozumiałe.”

Każdy z ekspertów tworzących blog posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży technologii komunikacyjnych i wszechstronne rozeznanie w szerokim zakresie tematów, takich jak protokół SIP, wybieranie wychodzące, wielokanałowy monitoring jakości, softphony, zunifikowana obsługa wiadomości, zarządzanie obecnością i inne. Wcześniejsza praktyka na stanowiskach supervisorów call center, menadżerów IT i konsultantów, sprawia, że potrafią odpowiadać na trudne technologiczne pytania dotyczące aplikacji i zastosowań technologii komunikacyjnych.

„Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie, zdobywane w codziennej pracy przy rozwoju i wdrażaniu technologii komunikacyjnych, zainteresuje czytelników i zachęci ich do obustronnego dialogu. Opinie odbiorców mogą okazać się dla nas bardzo wartościowe” – powiedział Staples.

Strona blogu: tutaj

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top