Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, założyła blog pt. “Wgląd w biznesową komunikację zunifikowaną IP”. Blog, prowadzony przez grupę ekspertów technologicznych i biznesowych firmy, obejmuje kategorie „Najlepsze praktyki”, „Centra kontaktowe”, „Korporacyjna telefonia IP”, „Komunikacja korporacyjna”, „Trendy i nowości rynkowe” oraz „Technologie”.
Blog ma charakter edukacyjny. Skierowany jest do menadżerów centrów kontaktowych, dyrektorów IT oraz CIO, a także innych osób profesjonalnie zainteresowanych tematem technologii komunikacyjnych, w tym analityków branżowych, konsultantów, dziennikarzy i innych blogerów.
„Założenie naszego blogu jest proste: chcemy dostarczyć rzetelnej informacji na temat technologii dla komunikacji biznesowej” – powiedział Joe Staples, wiceprezes marketingu Interactive Intelligence. – „Nasi eksperci dzielą się wiedzą o trendach i problemach rynkowych, a także swoimi doświadczeniami w zakresie najlepszych praktyk, zdobytymi podczas tysięcy przeprowadzonych na całym świecie wdrożeń. Natomiast dział „Technologie”, prowadzony przez inżynierów zajmujących się tworzeniem i rozwojem oprogramowania, rozjaśnia aspekty technologiczne, które klientom często wydają się niezrozumiałe.”
Każdy z ekspertów tworzących blog posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży technologii komunikacyjnych i wszechstronne rozeznanie w szerokim zakresie tematów, takich jak protokół SIP, wybieranie wychodzące, wielokanałowy monitoring jakości, softphony, zunifikowana obsługa wiadomości, zarządzanie obecnością i inne. Wcześniejsza praktyka na stanowiskach supervisorów call center, menadżerów IT i konsultantów, sprawia, że potrafią odpowiadać na trudne technologiczne pytania dotyczące aplikacji i zastosowań technologii komunikacyjnych.
„Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie, zdobywane w codziennej pracy przy rozwoju i wdrażaniu technologii komunikacyjnych, zainteresuje czytelników i zachęci ich do obustronnego dialogu. Opinie odbiorców mogą okazać się dla nas bardzo wartościowe” – powiedział Staples.
Strona blogu: tutaj
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.