Wystartował konkurs na przygotowanie projektu wieloodcinkowej fabuły interaktywnej „Interakcja”. Interesują Cię nowe media? Pasjonujesz się filmem i multimediami lub zajmujesz się ich kreacją? Ten konkurs jest dla Ciebie. Konkurs organizowany jest przez Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP we współpracy z TVP2 oraz Agencją Filmową TVP.
„Interakcja” to przedsięwzięcie, które ma połączyć i kreatywnie wykorzystać potencjał oraz siłę trzech mediów: Internetu, telewizji i sieci mobilnej. „Interakcja” ma przedstawić Internet jako medium, które można kreatywnie połączyć z tradycyjną telewizją.
Fabuła interaktywna, na pomysł której organizatorzy czekają do 30 listopada, powinna mieć charakter rozrywkowy, powinna być emocjonująca, angażująca, wciągająca, z elementami humoru, zachęcająca widzów do interakcji i aktywnego uczestnictwa w jej przebiegu we wszystkich wykorzystanych mediach.
Swoje propozycje mogą zgłaszać zarówno profesjonaliści związani z branżą filmową i reklamową, jak również studenci i amatorzy. Uczestnicy w zgłoszeniu powinni zawrzeć szczegółowy opis koncepcji fabuły interaktywnej, wykorzystującej walory telewizji interaktywnej (połączenie telewizji tradycyjnej, Internetu i TV mobilnej) oraz scenariusz pierwszego odcinka lub materiał filmowy, który będzie zapowiadał projekt razem ze scenariuszem całej fabuły.
Nagrody w konkursie „Interakcja” zostaną przydzielone w dwóch kategoriach: indywidualnej – adresowanej do autorów scenariuszy, w tym w szczególności do osób indywidualnych, scenarzystów, studentów i amatorów oraz producenckiej – skierowanej do firm. Zwycięski projekt zostanie wybrany w jednej z powyższych kategorii.
Nagrodą dla autora najlepszego projektu w konkursie jest: 20 tysięcy złotych dla projektu zgłoszonego przez osobę indywidualną. Dla projektu zgłoszonego w kategorii producenckiej nagrodą jest możliwość realizacji projektu w ramach budżetu o maksymalnej wysokości 500 tysięcy złotych. Zwycięski projekt zostanie zaprezentowany na antenie TVP, w telewizji interaktywnej iTVP, a także w sieci telefonii komórkowej.
Nadesłane do konkursu prace będzie oceniało jury w składzie: Ilona Łepkowska – scenarzystka, Marcin Bochenek – Członek Zarządu TVP, Wojciech Pawlak – Dyrektor TVP2, Leszek Bogdanowicz – Dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP S.A. oraz Bożena Gołębiowska-Wąchała – Agencja Filmowa TVP.
Termin nadsyłania prac upływa 30 listopada 2007 roku. Finał konkursu oraz ogłoszenie zwycięzcy odbędzie się 6 grudnia 2007 r.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!