Wystartował konkurs na przygotowanie projektu wieloodcinkowej fabuły interaktywnej „Interakcja”. Interesują Cię nowe media? Pasjonujesz się filmem i multimediami lub zajmujesz się ich kreacją? Ten konkurs jest dla Ciebie. Konkurs organizowany jest przez Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP we współpracy z TVP2 oraz Agencją Filmową TVP.
„Interakcja” to przedsięwzięcie, które ma połączyć i kreatywnie wykorzystać potencjał oraz siłę trzech mediów: Internetu, telewizji i sieci mobilnej. „Interakcja” ma przedstawić Internet jako medium, które można kreatywnie połączyć z tradycyjną telewizją.
Fabuła interaktywna, na pomysł której organizatorzy czekają do 30 listopada, powinna mieć charakter rozrywkowy, powinna być emocjonująca, angażująca, wciągająca, z elementami humoru, zachęcająca widzów do interakcji i aktywnego uczestnictwa w jej przebiegu we wszystkich wykorzystanych mediach.
Swoje propozycje mogą zgłaszać zarówno profesjonaliści związani z branżą filmową i reklamową, jak również studenci i amatorzy. Uczestnicy w zgłoszeniu powinni zawrzeć szczegółowy opis koncepcji fabuły interaktywnej, wykorzystującej walory telewizji interaktywnej (połączenie telewizji tradycyjnej, Internetu i TV mobilnej) oraz scenariusz pierwszego odcinka lub materiał filmowy, który będzie zapowiadał projekt razem ze scenariuszem całej fabuły.
Nagrody w konkursie „Interakcja” zostaną przydzielone w dwóch kategoriach: indywidualnej – adresowanej do autorów scenariuszy, w tym w szczególności do osób indywidualnych, scenarzystów, studentów i amatorów oraz producenckiej – skierowanej do firm. Zwycięski projekt zostanie wybrany w jednej z powyższych kategorii.
Nagrodą dla autora najlepszego projektu w konkursie jest: 20 tysięcy złotych dla projektu zgłoszonego przez osobę indywidualną. Dla projektu zgłoszonego w kategorii producenckiej nagrodą jest możliwość realizacji projektu w ramach budżetu o maksymalnej wysokości 500 tysięcy złotych. Zwycięski projekt zostanie zaprezentowany na antenie TVP, w telewizji interaktywnej iTVP, a także w sieci telefonii komórkowej.
Nadesłane do konkursu prace będzie oceniało jury w składzie: Ilona Łepkowska – scenarzystka, Marcin Bochenek – Członek Zarządu TVP, Wojciech Pawlak – Dyrektor TVP2, Leszek Bogdanowicz – Dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP S.A. oraz Bożena Gołębiowska-Wąchała – Agencja Filmowa TVP.
Termin nadsyłania prac upływa 30 listopada 2007 roku. Finał konkursu oraz ogłoszenie zwycięzcy odbędzie się 6 grudnia 2007 r.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.