Interaktywna sp. z o.o., do której należą m.in. serwisy Fotka.pl, Emuzyka.pl, Fotka.fm, Fotka.tv oraz Limetka.pl, zmieniła nazwę na Fotka.pl sp. z o.o. chcąc w ten sposób wzmocnić identyfikację z największym z zarządzanych przez firmę serwisów.
„Chcemy uporządkować przekaz marketingowy oraz podkreślić podstawową sferę naszej działalności
związaną z szeroko pojętą rozrywką i społecznościami” – mówi Farida Saffarini, dyrektor marketingu
spółki Fotka.pl – „Projekty o tej tematyce skoncentrujemy wokół naszego największego serwisu, czyli
Fotka.pl.”
W toku są działania mające na celu integrację wybranych funkcjonalności serwisów należących do spółki
oraz ujednolicenie akcji promocyjnych, marketingowych i sprzedażowych. Na ukończeniu są prace
nad integracją serwisu Emuzyka.pl (wzbogaconego niedawno o funkcje społecznościowe i nowy
layout) z Fotka.pl. Pierwszym efektem tej strategii jest połączenie dwóch projektów muzycznych spółki
pod marką Emuzyka – dotychczasowe radio Fotka.FM stało się integralną częścią serwisu
Emuzyka.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.