Interaktywne plany Lubelli

Opublikowano: 28 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Lubella SA lider branży zbożowo młynarskiej w Polsce rozpoczyna konsekwentne działania emarketingowe.

„Najważniejszym elementem naszej strategii jest budowa nowoczesnej witryny korporacyjnej, która z kolei stanowi jeden z filarów kreacji wizerunku Lubelli jako nowoczesnej i dbającej o swoich konsumentów i partnerów firmy. Nowe siedlisko poza walorami stricte informacyjnymi, wspierać będzie markę Lubella poprzez istotne wartości dodane, budujące społeczność w obrębie serwisu i nadające witrynie interaktywny charakter.Realizację tego niełatwego zadania powierzyliśmy Agencji Interaktywnej Adv.pl z uwagi na ciekawe i oryginalne pomysły kreatywne, jak również rozwiązania marketingowe.” – mówi Małgorzata Gurczyńska – Kierownik Marketingu Lubella SA

http://www.adv.pl

Sylwester KozakInteraktywne plany Lubelli

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.