Interaktywny dar dla Papieża

Recesja w branży reklamowej nie dotyka wszystkich w jednakowym stopniu. Przykładem firmy, która nie cierpi na brak zamówień jest krakowska agencja interaktywna Polska Platforma Internetowa.

Ostatnia produkcja multimedialna PPI była przedsięwzięciem niezwykłym. Otóż na specjalne zamówienie dyrektora Muzeum Archidiecezjalnego w Krakowie Płyta zawierająca prezentację była prezentem Muzeum dla Jana Pawła II i pamiątką z jego podróży do Ojczyzny. Na zbiory Muzeum składają się m.in. eksponaty otrzymane przez papieża w czasie jego licznych podróży po świecie.

– Po zeszłorocznej premierze prezentacji multimedialnej, przygotowanej na zlecenie Międzynarodowego Triennale Grafiki, otrzymywaliśmy gratulacje nawet z Japonii – mówi Marcin Habryń, senior project manager w PPI. – Po tym sukcesie zaproszono nas do udziału w kilku przedsięwzięciach o charakterze kulturalnym – jednym z nich była właśnie „papieska” płyta.

http://www.ppi.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top