Agencja Engine uruchomiła w kwietniu interaktywny Symulator Sprzedaży – specjalną aplikację dedykowaną konsultantom Oriflame, wspomagającą zarządzanie wielopoziomowymi strukturami sprzedaży. Symulator pozwala w łatwy i przyjazny sposób dokonywać symulacji wielkości sprzedaży, obliczać wysokość przychodów i premii w miarę rozwoju własnej struktury sprzedaży i obrotów podległych mu konsultantów Oriflame.
Symulator wykonany został w technologii Flash. Takie rozwiązanie pozwoliło zbudować atrakcyjny i przyjazny interfejs graficzny, który pozwala użytkownikom większość operacji realizować za pomocą myszy i techniki 'drag&drop’. Dzięki temu rozwiązaniu modelowanie struktury sprzedaży oraz obliczanie dochodów, premii i bonusów wg skomplikowanych algorytmów Planu Marketingowego Oriflame staje się proste również dla początkujących konsultantów Oriflame. Dodatkowym ułatwieniem jest rozbudowany system pomocy kontekstowej oraz instruktażowe Live Demo objaśniające krok po kroku sposób pracy z Symulatorem, zasady budowania struktur sprzedaży oraz obliczania wyników. 'Interaktywny Symulator Sprzedaży pozwoli nam usprawnić szkolenia dla kilkudziesięciu tysięcy nowych konsultantów, którzy rozpoczynają z nami współpracę każdego roku.’ – mówi Maria Zakrzewska, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.
Aplikacja jest kolejnym projektem zrealizowanych przez Engine w technologii Rich Internet Applications. Pozwala ona tworzyć rozbudowane, bazodanowe aplikacje internetowe wykorzystujące przyjazny interfejs graficzny użytkownika. Potwierdzeniem kompetencji Engine w tworzeniu takich rozwiązań jest udział od 2003 r. w programie Macromedia Alliance. Do zarządzania aplikacjami w technologii Rich Internet Applications przystosowana została autorska platforma CMS WiseNet+.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.